تیم تنیس بانوان پردازشگران ارومیه نایب قهرمان جام حذفی کشور شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN



تیم تنیس بانوان پردازشگران ارومیه نایب قهرمان جام حذفی کشور شد

تیم تنیس بانوان پردازشگران ارومیه نایب قهرمان جام حذفی کشور شد

تیم تنیس بانوان پردازشگران الکترونیک ارومیه نایب قهرمان سومین دوره رقابت های جام حذفی تنیس باشگاهها و دسته جات آزاد کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی رییس هیات تنیس استان گفت: سومین دوره رقابت های تنیس باشگاهها و دسته جات آزاد کشور با حضور هشت تیم از چهارم لغایت یازدهم بهمن ماه به میزبانی کیش برگزار شد و در دیدار فینال تیم البرز گاز کیش موفق شد با غلبه بر تیم پردازشگران الکترونیک ارومیه عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
بهمن شکاری گفت: در نخستین دیدار این مسابقات غزل پاک باطن از تیم البرز گاز کیش موفق شد در دو ست متوالی و با امتیازات ( 2-6 و 4-6 ) در مجموع 2 بر صفر از سد سحر نجعی (ارومیه) عبور کرد اما در بازی دوم و در بخش انفرادی این تنیسور تیم پردازشگران الکترونیک بود که با نتیجه 2 بر صفر موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد در این بازی غزاله ترکمن (از ارومیه) با نتیجه ( 3-6 و 1-6 ) صدف صادق وزیری را شکست دهد تا تکلیف تیم قهرمان در بازی دوبل مشخص شود.
وی اظهار کرد: در ادامه این بازی ها و در بخش دو نفره تیم البرز گاز کیش متشکل از غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری (از کیش) موفق شدند با نتیجه ( 2-6 و 4-6 ) در مجموع 2 بر صفر از سد تیم دو نفره غزاله ترکمن و سحر نجعی (ارومیه) عبور کنند و در مجموع با پیروزی 2 بر یک صاحب عنوان قهرمانی شوند.
شکاری گفت: پس از یک هفته رقابت نفس گیر در نهایت تیم های البرز گاز کیش و پردازشگران الکترونیک ارومیه در جایگاه اول و دوم ایستادند و تیم های آکادمی تنیس پارسیان تهران و هیات تنیس اصفهان (الف) مشترکا عنوان سومی را از آن خود کردند.
وی گفت: در مراسم اختتامیه این رقابت ها حسین جلالی معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه مناطق آزاد کیش، فریده گنجویی نایب رییس فدراسیون، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون، اصغر غمناک و فرشاد صفتی رییس و دبیر سازمان لیگ تنیس حضور داشتند.
شکاری گفت: شهرزاد لازم زاده به عنوان سرداور و سمانه یار محمدی، پری رخ احمدی، زهرا لرستانی، آزیتا ملک احمدی، پروشات پارسی مقدم نیز به عنوان داور قضاوت این دوره از رقابت ها بر عهده داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 456
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 462
بازدید ماه : 574
بازدید کل : 13140917
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7