رییس فدراسیون وزنه برداری : نوجوانان سرمایه های ورزش کشور هستند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


رییس فدراسیون وزنه برداری : نوجوانان سرمایه های ورزش کشور هستند

رییس فدراسیون وزنه برداری : نوجوانان سرمایه های ورزش کشور هستند

 رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولین ورزشی استان ازخانه وزنه برداری ارومیه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، حسین رضا زاده روز پنجشنبه در بازدید از سالن اختصاصی وزنه برداری ارومیه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی این شهر در جمع ورزشکاران نوجوان و جوان افزود: با دیدن نوجوانان و جوانان حاضر در این سالن خاطره تمرینات طاقت فرسا ولی شیرین دوران نوجوانی ام را به یاد آوردم.
وی اضافه کرد : خاطرم هست ، زمانی که تنها 15 سال داشتم با حضور در تمرینات سالن وزنه برداری شهرمان همواره اهداف بزرگی در سر می پروراندم و برای انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا تمام همت و تلاش خود را برای راهیابی به اردوی تیم ملی به کار می بستم.
رضازاده اظهار کرد: امروزه امکانات بسیار خوبی برای ورزشکاران فراهم است و راه های رسیدن به افتخارات روزافزون برای همه فراهم است و رمز موفقیت برای رسیدن به موفقیت تلاش و کوشش در کنار اخلاق مداریست .
وی در خصوص حمایت از هیات های استانی گفت: تمامی استانها نیازمند تجهیزات سخت افزاری می باشند و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان در این خصوص عنایت ویژه ای داشته باشد تا بتوانیم با خرید تعداد قابل توجهی میله و صفحه وزنه برداری، هیات های شهرستانی را مورد حمایت قرار دهیم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت : استان آذربایجان غربی پتانسیل بالایی در رشته وزنه برداری دارد و با حمایت همه جانبه فدراسیون و اداره کل و فعالیت های خوب هیات استان و شهرستانهای تابعه توانایی کسب جایگاه برتر کشور را دارد.
رضا زاده افزود: ورزشکاران فعال در خانه وزنه برداری شهرستان ارومیه را از نظر فنی و استیل بدنی در سطح خوبی دیدم و به نظر می رسد این ورزشکاران نوجوان و جوان که آینده ورزش کشور محسوب می شوند نیازمند بهره مندی از مربیانی آگاه با دانش بالا و علم روز وزنه برداری هستند.
وی یاد آور شد : در این راستا مسئولان هیات باید در صدد ارتقاء سطح علمی مربیان خود با برگزاری دوره های مربیگری و یا اعزام مربیان به کارگاه های آموزشی باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 941
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 941
بازدید ماه : 1053
بازدید کل : 13141396
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7