علی خلیلی: آذربایجان غربی سابقه طولانی در رشته وزنه برداری دارد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


علی خلیلی: آذربایجان غربی سابقه طولانی در رشته وزنه برداری دارد

علی خلیلی: آذربایجان غربی سابقه طولانی در رشته وزنه برداری دارد

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی سابقه و پیشینه طولانی در رشته وزنه برداری دارد و نخستین مدال المپیک کشورمان توسط ورزشکار این استان کسب شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان که با حضور رییس فدراسیون برگزار شد افزود: بسیار خوشحالم که نخستین مدال برنز المپیک توسط جعفر محمد سلماسی در المپیک ۱۹۴۸لندن توسط ورزشکاری از خطه آذربایجان غربی به دست آمده بود ، علاوه بر آن نخستین مدال طلای بازی های آسیایی در سال ۱۹۵۱در دهلی نو نیز توسط این ورزشکار کسب شده است.
وی اظهار کرد: تاکنون 12 ورزشکار ایرانی موفق به کسب مدال المپیک شده اند که نخستین ورزشکار از این استان بوده است.
خلیلی گفت: استعدادها و نخبه های بسیار زیادی در بطن وزنه برداری این استان نهفته است که مطمئنا با راه اندازی خانه وزنه برداری و سالن اختصاصی این رشته می توان در آینده نزدیک حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این مقصود از کارشناسان اداره کل خواسته ام تا در خصوص شناسایی سالنی مناسب برای واگذاری به هیات وزنه برداری استان و شهرستانها اقدامات لازم انجام شود که در این راستا برای تجهیز این سالن ها نیاز به حمایت و پشتیبانی تنگاتنگ فدراسیون را داریم.
خلیلی گفت: آغاز اجرای طرح استعدادیابی و حضور مربیان استعدادیاب در مدارس و شناسایی نخبه های این رشته اقدامی بسیار ارزشمند از سوی هیات استان است که نوید بخش روزهای خوش برای وزنه برداری استان و به تبع آن کشور است.
وی از عملکرد خوب رییس جدید هیات وزنه برداری استان در خصوص جذب اسپانسر مالی و بهره مندی از حمایت های بخش خصوصی در راستای احیای مجدد این رشته تقدیر کرد و افزود: برگزاری دوره های مربیگری و داوری و به روزآوری دانش مربیان و داوران استان گامی مهم در جهت تربیت و پرورش ورزشکاران برتر برای رسیدن به سطوح ملی می باشد.
وی همچنین از دعوت علی میری یکی از جوانان شایسته استان به اردوی تیم ملی ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور این ورزشکار در اردوی های تیم ملی و اعزام به مسابقات بین المللی و جهانی نقطه عطفی برای وزنه برداری استان و راهگشایی برای حضور دیگر ورزشکاران شایسته استان در معیت تیم ملی است.
 
مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون کشور روز چهارشنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و بابک مرادزاده با اخذ تمامی آراء و کسب 19 رای به مدت چهار سال به ریاست هیات وزنه برداری استان انتخاب و معرفی شد.
در این مجمع از زحمات علی لفظی رییس هیات سابق وزنه برداری استان با اهدا لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 703
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 703
بازدید ماه : 815
بازدید کل : 13141158
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7