فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
12 / 11 / 1392برچسب:, :: 1:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

برگزاری سوپر لیگ در استان‌های دیگر برای فدراسیون هزینه دارد اما با ارزش است
آشوری: سالن شهید قیانوری را به زودی تحویل خواهیم گرفت/ کاراته نیاز به سالن اختصاصی داشت

دبیر فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم هر چه زودتر سالن شهید قیانوری را تحویل بگیریم و برنامه‌‌ریزی‌مان را برای برگزاری مسابقات سوپر لیگ انجام دهیم.

خبرگزاری فارس: آشوری: سالن شهید قیانوری را به زودی تحویل خواهیم گرفت/ کاراته نیاز به سالن اختصاصی داشت
  •  
  •  
  •  

محسن آشوری ، در پاسخ به این سؤال که سرانجام تکلیف تحویل گرفتن سالن شهید قیانوری به کجا رسید، گفت:‌ کارهای اولیه برای تحویل گرفتن سالن شهید قیانوری را انجام داده‌‌ایم. این موضوع برمی‌گردد به کمیسیون ماده 88 و کمیته اداری و به همین دلیل باید یکسری مراحل قانونی برای تصرف این سالن انجام شود. روز گذشته (پنجشنبه) صحبتی را با اصغرپور مسئول اداری حقوقی اداره کل استان تهران در رابطه با این موضوع داشتیم.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر سالن شهید قیانوری را تحویل بگیریم و برنامه ‌ریزی‌مان را برای برگزاری مسابقات لیگ کاراته انجام دهیم. ما به دلیل نداشتن سالن اختصاصی برای کاراته ناچاریم هر جا که یک سالن خالی وجود داشته باشد لیگ را در آنجا برگزار کنیم و مدت‌ها بود که نیاز به یک سالن اختصاصی داشتیم.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد مزایای برگزاری سوپر لیگ در استان‌های دیگر اظهار داشت: برگزاری مسابقات لیگ در استان‌‌ها هر چند برای فدراسیون هزینه دارد، اما ارزش این کار زیاد است؛ چرا که این روش برای گسترش کاراته در همه کشور مفید است. بنده معتقدم وقتی یک استان میزبانی را بر عهده می‌‌گیرد با گرفتن پخش مستقیم باعث می‌شود کاراته وارد خانه‌ها شود. شاید یکسری از خانواده‌ها تصویری دیگری از این رشته در ذهن داشته باشند، اما وقتی این رقابت‌ها پخش مستقیم داشته باشد نگاه آنها قطعا به این رشته تغییر خواهد کرد. به هر حال بحث ایمنی و رعایت شدن اخلاق در این رشته باعث می‌شود تا خانواده‌ها فرزندان‌شان را به این سمت هدایت کنند.

آشوری در پایان خاطرنشان کرد: اسپانسرها برای دیده شدن تبلیغاتشان هزینه‌های زیادی می‌کنند و پخش مستقیمی که مسابقات دارد باعث می‌شود در استان‌های مربوطه دیده شوند. حالا اگر ما نتوانستیم در تهران در این بخش موفق باشیم، اما با برگزاری مسابقات در شهرهای دیگر اسپانسرها در استان‌های خود مطرح می‌شوند. به هر حال ما ادعا می‌کنیم که تلاش‌مان به سمت حرفه‌ای شدن این رشته است پس با این روش کاراته روز به روز رو به جلو حرکت می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 13140560
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7