رضا حیدری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی برگزیده شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

رضا حیدری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی برگزیده شد.

خبرگزاری فارس: حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  •  
  •  

، مجمع انتخابات فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی امروز با حضور 14 کاندیدا و به ریاست نصر الله سجادی و با حضور شاهرخ شهنازی در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

علیرضا بیگدلی بیژن ثابتی‌مطلق، شرمین جباریان، رضا حیدری آقاگلی، یحیی دادئی‌مقدم، روح‌الله رستمی حسن‌کلا، حسین سنجری، مهدی عبدلی، محمدحسن قادری، حمیدرضا قاسمی، حمیدرضا قیصری، خلیل کیانی سرنوی، علی منتظری نجف‌آبادی و علی وهابی نفراتی بودند که در این انتخابات ثبت نام کردند که پیش از رای گیری علیرضا بیگدلی، حسین سنجری، مهدی عبدلی، محمدحسن قادری، علیرضا قیصری، علی منتظری نجف‌آبادی و علی وهابی از حضور در انتخابات انصراف دادند.

در رای گیری رضا حیدری 18 رای، دادئی مقدم 14 رای و ثابتی یک رای به دست آوردند. 10 رای سفید و یک رای ممتنع نیز به صندوق انداخته شد و به این ترتیب انتخابات با حضور حیدری و دادئی مقدم به دور دوم کشید.

در دور دوم رضا حیدری با کسب 19 رای توانست پیروز و به عنوان رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی معرفی شود. دادئی 17 رای کسب کرد و 7 رای سفید نیز به صندوق انداخته شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1259
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1259
بازدید ماه : 1371
بازدید کل : 13141714
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7