لژیونر بوکس ایران در لیگ نیمه‌ حرفه‌ای جهان گفت: احتمالا هفته ششم مسابقات لیگ نیمه‌حرفه‌ای بوکس جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
خبری از ظهروند ندارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم
روزبهانی: احتمالا مکزیک میزبان هفته ششم لیگ نیمه حرفه‌ای بوکس است

لژیونر بوکس ایران در لیگ نیمه‌ حرفه‌ای جهان گفت: احتمالا هفته ششم مسابقات لیگ نیمه‌حرفه‌ای بوکس جهان به میزبانی مکزیک برگزار شود.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: احتمالا مکزیک میزبان هفته ششم لیگ نیمه حرفه‌ای بوکس است
  •  
  •  
  •  

، هفته پنجم رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای جهان در سال 2014 در حالی طی هفته‌های گذشته برگزار شد که احسان روزبهانی تنها لژیونر بوکس ایران اولین مبارزه خود برای تیم آستانا آرلانز را انجام داد و توانست در شب شکست تیمش تنها پیروزی این تیم قزاقستانی را کسب کند.

احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم تنها بوکسور پیروز تیم آستاناآرلانز بود که در راند دوم و در حالی که 2 دقیقه و 58 ثانیه از این مبارزه سپری شده بود توانست سمیر ماگمدوف را ناک اوت کرده و با امتیاز فنی او را شکست دهد.

این نخستین مبارزه روزبهانی برای تیم آستاناآرلانز در سال 2014 بود که با پیروزی به پایان رسید.تیم آستانا آرلانز قزاقستان در رقابت‌های هفته پنجم میهمان نماینده آذربایجان بود که با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

احسان روزبهانی  در مورد شرایط برگزاری اردوهای تیم آستانا آرلانز قزاقستان برای حضور در هفته ششم لیگ نیمه حرفه‌ای جهان، اظهار داشت: خوشبختانه پس از پایان هفته پنجم پس از استراحتی کوتاه تمرینات خوبی را آغاز کرده‌ایم و کادرفنی نیز با برنامه ریزی که انجام داده تمرینات منظمی را برای ما در نظر گرفته است. احتمالا دو هفته دیگر مرحله ششم مسابقات لیگ نیمه ‌حرفه‌ای به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد و ما نیز باید به مصاف تیم روسیه برویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از حضور ظهروند در مسابقات لیگ نیمه‌ حرفه‌ای (مسابقات کمربند قهرمانی) خبر داری یا خیر و آیا به نظر شما حضور ایرانیان در چنین لیگ‌های به سود بوکس است یا خیر، گفت: از حضور ظهروند در لیگ جهانی خبر ندارم و امیدوارم برای هر تیمی که مبارزه می‌کند موفق باشد.  به هر حال مطرح شدن نام کشورمان در دنیا با ارزش است و حضور بوکسورها در مسابقات بین‌المللی به سود بوکس ایران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 13140608
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7