نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: موضوع انتخاب سرپرست برای فدراسیون بوکس شایعه است و اصلا چنین چیزی صحت ن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
انتخاب سرپرست شایعه است
مقصودی: ناطق‌نوری از معاون رئیس‌جمهور برای حضور در انتخابات بوکس نامه گرفته است

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: موضوع انتخاب سرپرست برای فدراسیون بوکس شایعه است و اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: مقصودی: ناطق‌نوری از معاون رئیس‌جمهور برای حضور در انتخابات بوکس نامه گرفته است
  •  
  •  

، مسئولان فدراسیون بوکس در حالی زمان انتخابات فدراسیون را 19 بهمن‌ماه اعلام کرده‌اند که هنوز مسئولان وزارت ورزش و جوانان خبر مطرح شده را تایید نکرده‌اند.

انتخابات فدراسیون بوکس در حالی قرار است 19 بهمن‌ برگزار شود که احمد ناطق نوری رئیس فعلی فدراسیون بوکس، اکبر احدی سرمربی فعلی تیم ملی بزرگسالان، عیسی گل محمدی سرمربی تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر، روح الله حسینی قهرمان سابق تیم ملی و عارف صفری، برای کسب ریاست صندلی ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند، اما این روزها خبرهایی شنیده می‌شود مبنی براینکه زمان برگزاری انتخابات به تعویق افتاده و مسئولان وزارت ورزش و جوانان تصمیم دارند یک نفر را به عنوان سرپرست برای فدراسیون انتخاب کنند.

انتخابات فدراسیون بوکس در حالی 19 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که دوره‌ی ریاست چهارساله احمد ناطق نوری 20 بهمن به اتمام می‌رسد.

منوچهر مقصودی  در پاسخ به این سؤال که آیا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس به تعویق افتاده یا خیر، گفت: پیش از این 14 بهمن‌ماه را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس اعلام کرده بودند، اما چند روز گذشته دبیر فدراسیون به ما اعلام کرد که 19 بهمن‌ماه را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس اعلام کرده‌اند و تا این لحظه نیز در مورد به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات به ما خبری اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که 20 بهمن‌ماه زمان چهارساله ریاست احمد ناطق نوری به پایان می‌رسد و شنیده شده که اگر انتخابات با تعویق برگزار شود قطعا یک سرپرست برای فدراسیون انتخاب خواهد شد و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: در مورد این موضوع اصلا ابلاغه‌ای به ما داده نشده است، چرا که قرار است انتخابات قبل از پایان دوران چهارساله ریاست ناطق نوری برگزار شود. موضوع انتخاب سرپرست برای فدراسیون بوکس شایعه است.، چرا که رئیس فدراسیون بوکس از جهانگیری معاون رئیس جمهور نامه حضور در انتخابات را دریافت کرده است.

وی در پایان گفت: برای اینکه شفیع بتواند در انتخابات ریاست فدراسیون هاکی شرکت کند، ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما به گودرزی وزیر ورزش نامه‌ای را ارسال کرده بود که او بتواند در انتخابات شرکت کند. البته روسای تکواندو و بسکتبال نیز دو شغله بودند و با کسب اجازه از سوی کابینه دولت توانستند در انتخابات شرکت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 345
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 345
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 13140794
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7