وزنه‌بردار سابق تیم ملی گفت: سیستم دوپینگ ایران را من تغییر دادم و از این لحاظ کورش باقری تا پایان ع
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

هر یک روز به اندازه یک ماه ارزش دارد
فلاحتی‌نژاد: کورش باقری تا آخر عمر مدیون من است/ شاید از قیافه من خوششان نمی‌آید

وزنه‌بردار سابق تیم ملی گفت: سیستم دوپینگ ایران را من تغییر دادم و از این لحاظ کورش باقری تا پایان عمر مدیون من است.

خبرگزاری فارس: فلاحتی‌نژاد: کورش باقری تا آخر عمر مدیون من است/ شاید از قیافه من خوششان نمی‌آید
  •  
  •  

محمدعلی فلاحتی‌نژاد  در خصوص عدم انتخاب سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و از دست رفتن زمان گفت: سال آینده دو رقابت بسیار مهم از جمله بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در پیش داریم و خود آقایان بهتر می‌دانند که هر روزی که از دست می‌رود به اندازه یک ماه ارزش دارد.

وی ادامه داد: اگر برای‌شان مهم بود که تا به حال سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده بود و تا این اندازه این موضوع تحت الشعاع اردوی تیم ملی نوجوان قرار نمی‌گرفت. واقعا نمی‌دانم رقابت‌های نوجوانان مهم‌تر است یا قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی؟

فلاحتی‌نژاد یادآور شد: فضای انتقاد را بسته‌اند و اگر هم انتقاد کنیم، دوستان ناراحت می‌شوند، یک سری هم از آنها حمایت بیجا می‌کنند تا پیش خودشان فکر کنند که کارشان درست است.

وی افزود: اولین نفری که به او اعتماد کردند من بودم. کل سیستم دوپینگ ایران را تغییر دادم و از این لحاظ حتی کورش باقری، سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه‌برداری تا آخر عمر مدیون من است.

فلاحتی‌نژاد در خصوص این صحبت رضازاده که 6 گزینه برای سرمربیگری تیم ملی وجود دارد، گفت: یکسال در اراک بودم و قهرمان نوجوانان و جوانان جهان را معرفی کردم و الان هم قول می‌دهم اگر بین گزینه‌ها باشم و سرمربی تیم ملی شوم، از حالا دو مدال طلا و دو مدال نقره را برای تیم ملی وزنه‌برداری کنار بگذارید و حاضرم برای رسیدن به این مدال‌ها هر سند و مدرکی را که بخواهند بگذارم. 

ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری گفت: عملکرد من مشخص است و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف تیم ملی وزنه‌برداری مشخص شود، هرچند که شاید از قیافه من خوششان نمی‌آید و هرگز این اتفاق محقق نشود. دفعه پیش هم صادقانه و فقط روی حساب رفاقت جلو آمدم.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری عراق در پایان یادآور شد: 4 هفته پیش یک باشگاه هندی 8 هزار دلار پیشنهاد داد تا به این کشور بروم و با این باشگاه کار کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 13140586
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7