تکاب قهرمان رقابت های لیگ هفت سنگ آذربایجان غربی شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تکاب قهرمان رقابت های لیگ هفت سنگ آذربایجان غربی شد

تکاب قهرمان رقابت های لیگ هفت سنگ آذربایجان غربی شد

 تیم آقایان و بانوان تکاب به مقام قهرمانی رقابت های لیگ هفت سنگ آذربایجان غربی دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، دور نهایی مسابقات لیگ هفت سنگ قهرمانی آذربایجان غربی روز جمعه چهارم بهمن ماه به میزبانی تکاب با شرکت تیم های منتخب جنوب و شمال استان در سالن یک هزار نفری این شهرستان برگزار شد.
در این رقابت ها تیم های تکاب و میاندوآب از جنوب استان و تیم های فیرورق و صفائیه خوی از شمال استان در بخش آقایان حضور داشتند که به دور نهایی این مسابقات راه یافته بودند.
به همین منظورتیم هفت سنگ آقایان متشکل از : سعید زایرپور - بهمن افلاکی - یاسر بهاری - ابوالفضل شیوخی زاده - مهران نظری - مهدی امانی - فرید ولادتی و اکبر قلندری با مربیگری و سرپرستی ذکریا امانی
تیم هفت سنگ بانوان متشکل از : خانمها زهرا محمدی - فریبا محمدی - اوجاقی - موسوی - لطیفی - بامزر - عمرانی و کمالی با مربیگری خانم موسوی
به همین منظور در بخش بانوان تیم های تکاب و محمدیار از جنوب استان و تیمهای خوی الف و ب از شمال استان در این رقابت ها حضور داشتند.
در بخش آقایان نیزپس از تکاب تیم های میاندوآب و خوی دوم و سوم شدند و در بخش خواهران نیز تیم های خوی و محمدیار به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
تیم های برتر آقایان و بانوان تکاب به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت های قهرمانی کشور که دور رفت آن هفته آینده به میزبانی بندرعباس برگزار می شود شرکت خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 321
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 13140770
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7