نایب‌ رئیس مستعفی هیأت جودوی بانوان استان تهران گفت: به خاطر حمایت از سمیه حیدری از پست نایب رئیسی ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گفتند برو دو ماه خانه بنشین، صدایت می‌کنیم
قمی: به خاطر حمایت از حیدری برکنار شدم/ در جودو پیگیر حق باشی برکنارت می‌کنند

نایب‌ رئیس مستعفی هیأت جودوی بانوان استان تهران گفت: به خاطر حمایت از سمیه حیدری از پست نایب رئیسی برکنار شدم.

خبرگزاری فارس: قمی: به خاطر حمایت از حیدری برکنار شدم/ در جودو پیگیر حق باشی برکنارت می‌کنند
  •  
  •  

بتول قمی  پس از برکنار شدن از هیات جودوی استان تهران، اظهار داشت: بانوان ما در جودو هیچ جایگاهی ندارند و در این مدتی که من در هیات جودوی استان تهران به عنوان نایب رئیس حضور داشتم خیلی تلاش کردم تا حق آنها را بگیرم که متاسفانه در پایان با برکناری روبه‌رو شدم.

وی افزود: میری نایب ‌رئیس بانوان در جلسه‌ای که با روسای هیات استان‌ها داشت به ما اعلام کرد که نیازی نیست بزرگسالان مسابقه دهند و باید رقابت‌ها در رده امیدها برگزار شود. من نمی‌دانم چرا تا زمانی که سمیه حیدری در رده امید و جوانان فعالیت می‌کرد به او اجازه اعزام نمی‌دادند و مدعی بودند که نمی‌تواند مقام کسب کند؛ حالا که مقام کسب کرده دوستان مدعی شدند که دیگر نباید مسابقات بزرگسالان برگزار شود.

قمی در ادامه گفت: قرار بود پس از پایان مسابقات استان تهران برای تیم قهرمان اردوی برگزار شود، اما پس از اینکه تیم ما در تهران اول شد اردویی برگزار نشد و اصلا از این موضوع ناراحت نشدیم؛ چرا که گفتیم شاید از لحاظ مالی با مشکل روبه‌رو هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: سؤال من این است که چرا سمیه حیدری که برای ما مقام آورده و با حجاب اسلامی در مسابقات کره جنوبی روی سکوی قهرمانی رفته باید به او اجازه مبارزه کردن در رده بزرگسالان را ندهیم. ما تا کی باید منتظر باشیم تا این نوجوانان بخواهند مقام بیاورند. گویا در جودو به این صورت است که اگر پیگیر حق باشی برکنارت می‌کنند.

نایب ‌رئیس مستعفی هیات جودوی استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل برکناری شما پیگیری موضوع سمیه حیدری بود یا خیر، گفت: رئیس هیات جودوی استان تهران خیلی قشنگ به من گفت دو ماه برو خانه بنشین و بعد از آن صدایت می‌کنیم. من با درخواست جودوکاران دوباره فعالیتم را در هیات جودوی استان تهران آغاز کردم و زمانی که احساس کردم تهران در جودو جایگاهی ندارد آمدم تا حق بچه‌های تهران را بگیرم. خدا را شاکرم که تا حدودی حق آنها را گرفتم، اما برکنار شدم. البته بلوطی رئیس هیات جودوی استان تهران خیلی پیگیر کارهای حیدری برای اعزام به مسابقات کره جنوبی و ترکیه بود، اما نمی‌دانم که چطور شد که از او خواستند تا من را برکنار کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 13140490
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7