سرمربی تیم ‌ملی جودو گفت: کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون برای ما مهم‌تر از جهانی است و به همین
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برای پیشرفت جودو باید در اردوهای مشترک شرکت کنیم
حاجی‌آخوندزاده: بازی‌های آسیایی برای ما مهم‌تر از جهانی است/ نباید از شکست‌ها بترسیم

سرمربی تیم ‌ملی جودو گفت: کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون برای ما مهم‌تر از جهانی است و به همین دلیل تمام تمرکزمان را روی کسب مدال در کره‌جنوبی گذاشته‌ایم.

خبرگزاری فارس: حاجی‌آخوندزاده: بازی‌های آسیایی برای ما مهم‌تر از جهانی است/ نباید از شکست‌ها بترسیم
  •  
  •  
  •  

  تیم ملی جودو که حدود دو سال با مربی اداره می‌شد سرانجام با تصمیم کمیته فنی فدراسیون جودو صاحب سرمربی شد. در جلسه‌ای که کمیته فنی دیروز تشکیل داده بود مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان تا بازی‌های آسیایی 2014 منصوب شد. مسعود خسروی نژاد، ناصر قره‌گوزلو به عنوان مربی، عادل خوش گفتار مربی نوازا (فنون خاک) و مرتضی بهرامی نژاد به عنوان مربی بدنساز منصوب شدند.

مسعود حاجی‌ آخوندزاده سرمربی تیم‌ ملی جودو  اظهار داشت: روز گذشته(سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون و کمیته فنی برگزار شد و بنده از برنامه‌هایی که از قبل ارائه کرده بودم دفاع کردم. خوشبختانه آنها نیز به من اعتماد کردند و به عنوان سرمربی تیم‌ ملی انتخاب شدم.

وی افزود: هدایت تیم ‌ملی جودو تا بازی‌های آسیایی اینچئون بر عهده من واگذار شد. از این پس مسئولیتم نسبت به گذشته سخت‌تر شده و باید تلاشم کنم. اردوهای تیم‌ملی را از هفته‌های قبل آغاز کرده‌ایم و مرحله جدید نیز از پنجم بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

سرمربی جدید تیم‌ ملی جودو در ادامه گفت: تا بازی‌های آسیایی اینچئون فرصت زیادی باقی نمانده است. باید تلاش کنیم تا تیم ملی را در تورنمنت‌هایی که پیش رویمان است شرکت دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچؤن تصمیم داریم با کشورهای کره ‌جنوبی و آذربایجان اردوهای مشترکی را برگزار کنیم. در ابتدای سال جاری دوم فروردین‌ماه مسابقات گراندپری به میزبانی کشور گرجستان و هشتم فروردین مسابقات گراندپری در ترکیه برگزار خواهد شد که احتمالا در رقابت‌های ترکیه شرکت کنیم.

حاجی‌آخوندزاده در مورد زمان آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک برزیل، گفت: از خردادماه مسابقات کسب سهمیه المپیک برزیل شروع می‌شود، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون است. اوایل شهریورماه مسابقات جهانی را پیش رو داریم و یک ماه بعد از آن بازی‌های آسیایی اینچئون آغاز می‌شود. کسب مدال در بازی‌های آسیایی برای ما مهم‌تر از جهانی است و به همین دلیل تمام تمرکزمان را روی کسب مدال در کره‌جنوبی گذاشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخاب کادرفنی از سوی شما بوده یا مسئولان فدراسیون، گفت: با خسروی‌نژاد در گذشته کار کرده‌ام و شناخت خوبی از او دارم و به همین دلیل از او خواستم تا در ادامه راه ما را کمک کند. قره‌گوزلو زمانی که من در لیگ بازی می‌کردم مربی تیم بود و با توجه به نظم و انضباطی که دارد از او نیز خواستم در راستای رسیدن به اهدافمان ما را یاری کند. وی به مسائل داوری اشراف کامل دارد و می‌تواند جودوکاران را با مسائل روز دنیا در امر داوری آشنا کند. دکتر بهرامی‌نژاد نیز نیازی به معرفی ندارد چرا که ایشان در مسائل بدنسازی کاملا کارنامه درخشانی دارند. عادل خوش‌گفتار که تجربیات خوبی را در فنون خاک دارد قرار است در رسیدن به اهدافمان به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان اظهار داشت: جودوی دنیا در حال پیشرفت است و ما برای اینکه از این پیشرفت عقب نمانیم باید در اردوهای مشترک حضور داشته باشیم تا بتوانیم مثل کشورهای دیگر از لحاظ فن به روز باشیم. ما نباید از شکست‌ها بترسیم و باید جودوکاران را در تورنمنت‌های مختلف شرکت دهیم تا تجربیات آنها افزایش یابد و با یک شکست روحیه خود را از دست ندهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 405
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 13140866
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7