دو نماینده استان در اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دو نماینده استان در اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان

دو نماینده استان در اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان

 دور جدید تمرینات آماده سازی تیم شمشیربازی بانوان با حضور دو نماینده شایسته استان از امروز به میزبانی یزد آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. این دومین اردوی تمرینی بانوان شمشیرباز برای آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیاست.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به طور همزمان در اسفندماه سال جاری به میزبانی اردن در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد.
 به همین منظور تیم شمشیربازی بانوان تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است. اولین اردوی این تیم حدود یک ماه پیش در یزد برگزار شد. این استان میزبان دومین مرحله از اردوی این تیم نیز است که از امروز30 دی ماه  در دو اسلحه اپه و سابر آغاز شد.
برای برگزاری مرحله دوم اردوی بانوان شمشیرباز از 13 بازیکن در دو اسلحه اپه و فلوره از امروز تا 9 بهمن ماه  دعوت به عمل آمده است.
 بازیکنان دعوت شده به این اردو عبارتند از:
اسلحه اپه: سکینه نوری، نگین مکلایی از آذربایجان غربی ، مائده علی بابایی، آرزو قاره گوشی، اعظم بختی، عطیه السادات شفیعی، مهسا پوررحمتی
اسلحه سابر: نجمه سازنچیان، فرناز صفوی زاده، کیانا باقرزاده، زهرا میرسیار، فائزه رفیعی و پریماه برزگر
شهناز کرود، نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در رابطه با این اردو گفت: از آنجا که خوابگاه یزد ظرفیت کامل برای اسکان شمشیربازان در هر سه اسلحه را ندارد تصمیم گرفتیم اردوی شمشیربازان فلوره را مجزا از دو اسلحه دیگر برگزار کنیم.
 وی تصریح کرد: بنابراین همزمان با برگزاری اردوی شمشیربازان اسلحه اپه و سابر در یزد یا پس از اتمام این اردو، شمشیربازان اسلحه فلوره تمرینات خود را آغاز می کنند. فعلا برنامه این است که اردوی آنها در تهران برگزار شود اما صحبت هایی هم با مسئولان ارومیه شده و بعید نیست این اردو را در این شهر برگزار کنیم.
 نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: در هر صورت اردوی مورد نظر با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال تشکیل می شود اما هدف اصلی حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست که اسفندماه در اردن برگزار می شود و اینکه بتوانیم در این رقابت ها بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. در عین حال به مسابقات غرب آسیا (29 فروردین تا 6 اردیبهشت ماه – کیش) نیز توجه داریم.
 کرود همچنین در مورد مربیانی که در اردوی یزد تمرینات بازیکنان را زیر نظر خواهند داشت، گفت: زهره صدرزاده مربی تیم اپه است و هدایت تیم سابر هم بر عهده مهناز ولدان خواهد بود. البته برای این مربی (ولدان) مشکلاتی پیش آمده که شاید به خاطر آن مجبور به استفاده از مربی دیگری شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 317
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 423
بازدید کل : 13140766
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7