رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: در چند دوره‌ای که فستیوال هنرهای رزمی را برگزار کردیم هیچ کمکی از د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
منتظر نقطه نظرات سجادی هستیم
نوحی: برای برگزاری فستیوال هنرهای رزمی از دولت پولی نخواهیم گرفت

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: در چند دوره‌ای که فستیوال هنرهای رزمی را برگزار کردیم هیچ کمکی از دولت نگرفتیم و در این دوره نیز کمکی نخواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: نوحی: برای برگزاری فستیوال هنرهای رزمی از دولت پولی نخواهیم گرفت
  •  
  •  

محمد نوحی ، در مورد زمان برگزاری فستیوال هنرهای رزمی، اظهار داشت: قرار بود فستیوال هنرهای رزمی 24 بهمن ماه به میزبانی کیش برگزار شود، اما در مورد این موضوع جلسه‌ای را با سجادی معاون ورزش قهرمانی برگزار کردیم تا در مورد پیرامون این فستیوال نظرات وی را نیز جویا شویم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: طبق تقویم ما به کشورهایی که قرار است در این رقابت‌ها شرکت کنند مدت‌ها پیش دعوت‌نامه ارسال کرده‌ایم. در حال حاضر با آنها در تماس هستیم تا زمان قطعی بودن برگزاری این رقابت‌ها را به آنها اعلام کنیم. طبق مجوزی که ما داریم باید 24 بهمن‌ماه این فستیوال برگزار شود، اما منتظر نقطه نظرات سجادی هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این فستیوال امسال برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: طبق تقویم باید این فستیوال امسال برگزار شود و همه کشورها آماده هستند تا ما تاریخ برگزاری را به صورت قطعی به آنها اعلام کنیم. از قبل به کشورهای میهمان زمان برگزاری مسابقات را اعلام کرده بودیم، اما سجادی نقطه نظراتی دارد که ما منتظریم پس از شنیدن نقطه نظرات وی زمان برگزاری فستیوال را مشخص کنیم.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا با مشکلات مالی که فدراسیون دارد شما قادر به برگزاری این فستیوال هستید یا خیر، گفت: ما در این چند دوره‌ای که این فستیوال را برگزار کردیم هیچ کمکی از دولت نگرفتیم و در این دوره نیز کمکی نخواهیم گرفت. بنده اعتقادی به این ندارم که باید دولت برای برگزاری فستیوال به ما پول بدهد؛ با اعتباری که داریم می‌توانیم از طریق دوستان و اسپانسر هزینه برگزاری این مسابقات را تهیه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 77 کشور از پنج قاره دنیا تا این لحظه برای حضور در این فستیوال اعلام آمادگی کرده‌اند و ما مجوز شورای برون‌مرزی را نیز دریافت کرده‌ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 859
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 859
بازدید ماه : 971
بازدید کل : 13141314
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7