دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک لندن گفت: عدم حضور خادم در کادرفنی برای کشتی‌گیران غیرقابل تصور بو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
هدفم حضور موفق در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی است
لشگری: غیبت خادم در کادرفنی غیرقابل تصور بود/ تقوی باید تکلیفش را با خودش روشن کند

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک لندن گفت: عدم حضور خادم در کادرفنی برای کشتی‌گیران غیرقابل تصور بود.

خبرگزاری فارس: لشگری: غیبت خادم در کادرفنی غیرقابل تصور بود/ تقوی باید تکلیفش را با خودش روشن کند
  •  
  •  

احسان لشگری ، در خصوص تمریناتش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اردوی دوم را پشت سر می‌گذاریم؛ در اردوهای قبل روی کارهای ریکاوری و آمادگی جسمانی کار می‌کردیم و در اردوی جدید تمرینات تخصصی‌تر شده است.

وی ادامه داد: باید با آمادگی کامل عازم جام جهانی شویم؛ 2 سال است در جام جهانی قهرمان می‌شویم و باید برای سال سوم هم به عنوان قهرمان جهان، از این عنوان دفاع کنیم و این قهرمانی را حفظ کنیم.

دارنده مدال برنز جهان درباره حضورش در جام جهانی گفت: کمی از نظر آسیب‌دیدگی بهتر شده‌ام و به شرایط آرمانی کم کم نزدیک می‌شوم. هر تصمیمی کادرفنی اتخاذ کند تابع خواهم بود.

لشگری در پاسخ به این سوال که امسال بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی فاصله کمی از هم دارند و هدف اصلی و الویت شما حضور در کدام مسابقه است؟ تصریح کرد: هر دو مسابقه برای من اهمیت دارند؛ اول مسابقات جهانی و بعد هم بازی‌های آسیایی. 4 سال پیش باید به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شدم، اما نشد. امسال با تمام وجود برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در هر دو مسابقه تلاش می‌کنم.

زمانی شما با صادق گودرزی و مهدی تقوی در اردوهای تیم ملی سه یار جدانشدنی لقب گرفته بودید، اما حالا تنها شما در اردو هستید. آیا از تقوی و گودرزی خبر داری؟ لشگری در پاسخ به این سوال گفت: متأسفانه گودرزی به خاطر آسیب‌دیدگی شرایط خوبی ندارد و پیگیر اوضاعش هستیم. برای صادق آرزوی سلامتی و موفقیت به همراه بازگشت به تشک کشتی را داریم. صادق با توجه به آمادگی و شرایط سنی که داشت، راحت می‌توانست تا المپیک بعد برای ایران افتخارآفرینی کند؛ هر چند که تمام افتخارات یک قهرمان را در کارنامه‌اش دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1047
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1047
بازدید ماه : 1159
بازدید کل : 13141502
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7