سرمربی ارومیه ای تیم ملی پینگ پنگ: هدف،تکرار قهرمانی در جام فجر است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


سرمربی ارومیه ای تیم ملی پینگ پنگ: هدف،تکرار قهرمانی در جام فجر است

سرمربی ارومیه ای تیم ملی پینگ پنگ: هدف،تکرار قهرمانی در جام فجر است

 سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با اشاره به حضور کشورهای صاحب سبک و خوبی در رقابت های بین المللی جام فجر، تنها هدف تیمش را ایستادن روی سکوی قهرمان همچون دو دوره قبلی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، احمد جعفری پور نماینده شایسته استان و سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان ، درباره برگزاری اردوی تیم ملی برای شرکت در جام فجر اظهار داشت: در ابتدا تمرینات هوازی را از روز پنج شنبه در نوبت صبح و عصر در آکادمی بین المللی تنیس روی میز آغاز کرده ایم. و قصد داریم در روزهای باقیمانده اردو شدت تمرینات را در سایر بخش ها قوت ببخشیم.
 وی افزود: امیدواریم ملی پوشان با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می دهند، بتوانند هم در بخش تیمی و هم در بخش انفرادی بهترین عناوین را به خود اختصاص دهند ؛ تا تیم ایران بتواند همچون دو دوره قبلی باز هم روی سکوی قهرمانی بایستد.
 سرمربی تیم ملی بزرگسالان با اشاره به اینکه با صمد تدبیری و محسن شیشه گرها، مربیان تیم های ب و جوانان هماهنگی و همکاری کامل دارد، عنوان کرد: در رقابت های امسال جام فجر تیم های صاحب سبکی همچون کره جنوبی، مصر، مجارستان و روسیه حضور دارند که به طور حتم با شرکت آنها سطح فنی مسابقات بالا خواهد بود.
احمد جعفری پور سرمربی شایسته تیم ملی تنیس روی میز یکی از با سابقه ترین مربیان نام آشنای کشور در این رشته ورزشی بوده که در کارنامه چندین ساله خود از سال ۶۸ تا کنون به طورمداوم مربیگری تیم های ملی تنیس روی میز جوانان، امید و بزرگسالان و همچنین پیشنهاد مدیریت تیم های ملی کشور از سوی فدراسیون مربوطه را می توان دید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 13140573
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7