84 مدال کشوری و فراکشوری سهم شمشیربازان آذربایجان غربی طی 10 سال فعالیت است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


84 مدال کشوری و فراکشوری سهم شمشیربازان آذربایجان غربی طی 10 سال فعالیت است

84 مدال کشوری و فراکشوری سهم شمشیربازان آذربایجان غربی طی 10 سال فعالیت است

 رییس هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: این هیات در طول مدت 10 سال فعالیت مستمر خود 84 مدال کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی برای استان و ایران اسلامی کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی بابک طالبی گفت: هیات شمشیربازی استان از سال 82 در آذربایجان غربی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت کوتاه به پیشرفت های چشمگیری رسیده است به طوری که از رتبه 22 با 20 پله پیشرفت به رتبه دوم کشوری صعود کرده است.
وی اظهار کرد: تاکنون 12 ورزشکار در دو بخش دختران و پسران به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند که شش نفر از آنان به نام های الهه قهرمانی، میرسالار کامجو، حجت حکیمیان، نگین مکلایی، طاهر عاشوری و سکینه نوری عضو ثابت تیم ملی بوده و موفق به کسب عناوین و مدال ارزشمندی برای میهن عزیزمان شده اند.
وی ادامه داد: ورزشکاران شمشیربازی آذربایجان غربی در سال 89 (14 مدال)، در سال 90 (20 مدال)، سال 91 (28 مدال) و در سال 92 موفق به کسب 28 مدال کشوری و فرا کشوری شده اند.
طالبی گفت: علاوه بر ارومیه در شهرستان های بوکان، میاندوآب و خوی هیات شمشیربازی راه اندازی شده است و فعالیت قابل توجهی در این شهرستانها آغاز شده است.
وی ادامه داد: تاکنون شش مرحله اردوی تیم ملی دختران و پسران به میزبانی استان در شهر ارومیه برگزار شده است و با افتتاح بزرگترین خانه شمشیربازی در این شهر توانایی میزبانی مجدد مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را داریم.
این مسئول ادامه داد: در سال 82 تعداد 12 نفر ورزشکار شمشیربازی سازمان یافته فعالیت داشتند که این تعداد در سال 92 به 200 نفر ورزشکار ارتقاء یافته است.
وی گفت: با وجود مشکلات مالی و هزینه گزاف تجهیزات و لوازم شمشیربازی تمام امکانات، تجهیزات و لباس های ورزشکاران حتی برای مبتدیان به صورت رایگان توسط هیات فراهم می شود.
بابک طالبی همچنین گفت: امسال با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تیم اسلحه اپه استان به نام شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور شرکت کرد ه است.
 
وی اظهار کرد: با توجه به قرارداد طاهر عاشوری ملی پوش اپه استان با تیم دانشگاه آزاد با رایزانی­ های صورت گرفته عبدالله سراجیان دیگر ملی پوش با تجربه مشهدی جایگزین وی شد تا تیم شهرداری ارومیه را در این فصل از مسابقات همراهی کند.
طالبی  گفت: این تیم در هفته نخست با برتری 45 بر 27 از سد امید تهران گذشت ولی در ادامه با نتیجه 37 بر 45 از تیم برنا تهران شکست خورد.
وی افزود: عبدالله سراجیان، میرسالار کامجو، سعید رمضانی و حامد طالعی چهار اپه ایست استان در این رقابتها هستند.
تیم های پایگاه قهرمانی البرز، برنا تهران، شهرداری ارومیه، هیات زنجان، هیات اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، فن و صنعت گلستان، هیات لاهیجان، طراوت گیلان، هیات ساری و امید تهران یازده تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر کشور می باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 13140552
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7