حضور دو بوکسور استان در اردوی آمادگی بازیهای اینچئون کره جنوبی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


حضور دو بوکسور استان در اردوی آمادگی بازیهای اینچئون کره جنوبی

حضور دو بوکسور استان در اردوی آمادگی بازیهای اینچئون کره جنوبی

 سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور گفت: در حال حاضر 22 بوکسور در اردوی آمادگی حضور دارند و نفرات نهایی پس از گذراندن هشت مرحله دیگر برای شرکت در بازی های اینچئون 2014 کره جنوبی انتخاب می شوند.

22 بوکسور کشور در اردوی آمادگی بازیهای اینچئون حضور دارند
اکبر احدی گفت : اردوی آماده سازی تیم ملی در مجموعه انقلاب تهران در حال برگزاری است و اردونشینان از فردا به مدت پنج روز به استراحت پرداخته و مجددا مرحله دوم از یکم بهمن ماه آغاز می شود.
وی اظهار کرد: 22 بوکسور برتر کشور در این اردو شرکت دارند که در بین آنان وحید ابراهیمی و سجاد پوراشرفی دو بوکسور از آذربایجان غربی در اوزان 91 و به اضافه 91 کیلوگرم در این اردو حضور داشته و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.
احدی گفت: با تهمیدات لازم از سوی مسئولان فدراسیون تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حد قابل قبولی در اختیارمان گذاشته شده است و نحوه اجرای تمرینات در فضایی مناسب و آرام ادامه دارد.
وی افزود: بازیکنان تمرینات سخت و طاقت فرسایی را متحمل هستند و این امر موجب شده روز به روز از نظر فنی و جسمانی به اوج آمادگی نزدیکتر شوند.
احدی گفت: تمامی 22 نفر دعوت شده تا آخرین مرحله اردو در تمرینات آماده سازی حضور می یابند که در نهایت پس از برگزاری مسابقات نفرات برتر اوزان ده گانه انتخاب و برای اعزام به بازی های اینچئون آماده می شوند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش بیشتر و حمایت خوب مسئولان کشور نماینده شایسته ای برای ایران اسلامی بوده و با کسب مدال های رنگارنگ از جایگاه بوکس ایران در میادین بین المللی دفاع کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7