مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: هیچ گزینه‌ای چه از نظر فنی و چه از نظر مدیریتی، بهتر و بالاتر از رسو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کسی غیر از خادم توانایی ندارد این تیم را جمع و جور کند
رضایی: گزینه‌ای بهتر از رسول خادم نداشتیم/ گزینه‌های دیگر واجد شرایط نبودند

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: هیچ گزینه‌ای چه از نظر فنی و چه از نظر مدیریتی، بهتر و بالاتر از رسول خادم وجود ندارد که بتواند کشتی ما را سامان دهد.

خبرگزاری فارس: رضایی: گزینه‌ای بهتر از رسول خادم نداشتیم/ گزینه‌های دیگر واجد شرایط نبودند
  •  
  •  
  •  

علیرضا رضایی در خصوص انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و اینکه تا کنون سابقه نداشته رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی هم شود؛ گفت: اشکال این کار چیست؟ اگر قرار باشد هر جای دنیا هر اتفاقی افتاده ما هم همان کار را انجام دهیم، آیا اصولی است؟ آیا این موضوع جایی تعریف شده است؟

وی ادامه داد: این حرکت از نظر فنی از 2 سال قبل با ورود رسول خادم شروع شد و در حال حاضر نمی‌شد این تحول دچار وقفه شود. یعنی کسانی‌که در کشتی حضور دارند افکارشان با این مسأله سنخیت دارد و برای سپردن سکان هدایت کشتی آزاد واجد شرایط نبودند. شورای فنی با قاطعیت از من خواستند با وجود تمام مسائلی که وجود دارد، خادم باید این مسئولیت را قبول کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که مگر خادم پیشنهاد شما به عنوان مدیر تیم‌های ملی به شورای فنی نبود، گفت: اصلاً صحبت به اینجا نرسید و خود شورای فنی اعلام کرد.

وی در این خصوص که صبح دیروز گفته بود که برای پیشنهاد و دفاع از گزینه‌های مورد نظر به شورای فنی می‌رود، گفت: در خصوص خادم کار به صحبت من نرسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 13140552
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7