لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ توقف سنگین همیاری در برابر صدرنشین
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ توقف سنگین همیاری در برابر صدرنشین

لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ توقف سنگین همیاری در برابر صدرنشین

تیم همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در برابر صدرنشین قدرتمند تسلیم شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی تیم همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با حساب 6-1 مغلوب تیم صدرنشین شهرداری بم شد تا با 14 امتیاز در رده هشتم جدول 12 تیمی لیگ قرار گیرد.
زهرا سرباز رشید سرپرست تیم همیاری شهرداری های آذربایجان غربی عصر شنبه پس از شکست 6 بر 1 تیمش مقابل شهرداری بم در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر کشور گفت: تیم شهرداری بم از ترکیب بازیکنان بسیار با تجربه و ملی پوش تشکیل شده و از وجود مریم یکتایی دروازه بان شماره یک ارومیه که سنگربان ثابت تیم ملی نیز است بهره می برد.
وی اظهار کرد: در هفته پانزدهم این رقابتها در زمین چمن نوشین شهر میزبان تیم قدرتمند بم بودیم و در ادامه برای انجام یک دیدار خارج از خانه مهمان تیم نورد کوه سیرجان خواهیم بود که در دور رفت موفق شده ایم این تیم را 1 بر 0 شکست دهیم.
رشید گفت: سازمان همیاری این تیم را پس از انعقاد قرار داد بازیکنان و در زمان یک هفته مانده با انجام بازی های لیگ برتر تحویل گرفته است و این امر باعث شده دستمان در خصوص جذب و انتخاب بازیکنان مورد نظر بومی یا غیر بومی کوتاه باشد.
وی گفت: برخی از بازیکنان جذب شده غیربومی عملا ورزشکاران آماده ای نیستند و کادر فنی برای استفاده از آنان بهره ای خاصی نمی برد و در واقع می توان اذعان کرد که نیمکت ذخیره خوبی در اختیار نداریم.
وی گفت: در نیم فصل نیز به دلیل پر شدن سهمیه جذب بازیکن نتوانستیم تیم را تقوین کنیم و مجبور به ادامه مسابقات با همین نفرات هستیم.
سرباز رشید اضافه کرد: تیم ما از وجود دو دروازه بان بومی خود به نام های مریم یکتایی و سمیرا محمدی بی بهره است و این امر مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است.
سرباز رشید گفت: ما در سه دیدار آغازین این مسابقات نتایج غیرقابل قبولی کسب کردیم ولی در ادامه با مدیریت خوب مسئولان همیاری شهرداری های استان و همت کادر فنی و بازیکنان وضعیت بهتری بر جو تیم حاکم شد.
وی ادامه داد: هم اکنون با گذشت 15 هفته از این رقابتها و انجام یک بازی کمتر با کسب 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار داریم و در ادامه با افزدون امتیازات لازم توانایی صعود به رده پنجم یا ششم جدول را نیز داریم که در کسب این رتبه نسبت به سالهای قبل نشانگر سیر صعودی است.
وی افزود: دیدار معوقه هفته سیزدهم برابر تیم ایلام که به دلیل بارش برف و لغو پرواز برگزار نشد روز سی ام دی ماه جاری به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
تیم همیاری شهرداری های آذربایجان غربی قبل از انجام بازی معوقه خود با پالایش گاز ایلام صبح روز پنجشنبه این هفته 19 دیماه در سیرجان به مصاف فولاد نوردکوه این شهر خواهد رفت سپس در هفته هجدهم 10 بهمن ماه میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود و در هفته نوزدهم که 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد به میهمانی پاس همدان خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 316
بازدید کل : 13140659
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7