مربی تیم بوکس جوانان گفت: ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند اعزام خواهیم شد، اما برای ک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

امیدوارم به ملی پوشان سابق فرصت داده شود
استکی: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما دیدار تدارکاتی است/ به المپیک نانجینگ فکر می‌کنیم

مربی تیم بوکس جوانان گفت: ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند اعزام خواهیم شد، اما برای کسب نتیجه به این رقابت‌ها نمی‌رویم.

خبرگزاری فارس: استکی: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما دیدار تدارکاتی است/ به المپیک نانجینگ فکر می‌کنیم
  •  
  •  

علیرضا استکی ، در مورد شرایط اردوهای تیم جوانان و نوجوانان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: اردوهای تیم جوانان و نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اوایل بهمن‌ماه به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار خواهد شد. به همین دلیل اردوها با حضور 11 بوکسور پیگیری می‌شود. ما در اوزان 81،52 و 91+ کیلوگرم نماینده‌ای نخواهیم داشت و تنها 7 وزن خوب در حال حاضر داریم.

وی افزود: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم شد، اما برای کسب نتیجه به این رقابت‌ها نمی‌رویم، چرا که پیش از این در رقابت‌های تدارکاتی حضور نداشته‌ایم و این دیدارها برای ما در واقع یک دیدار تدارکاتی است.

استکی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما این است که در بهترین شرایط برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک نانجینگ چین آماده باشیم. تیم با این شرایطی که دارد توانسته‌ این نفرات را دور هم جمع کند و در بدترین شرایط تیم را به مسابقات اعزام کند امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را در تایلند کسب کنیم.

مربی تیم بوکس جوانان در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد دعوت نشدن برخی از چهره‌های سرشناس بوکس به تیم ملی بزرگسالان چیست، گفت: امیدوارم که به سرمایه‌های ملی یک فرصت دیگر داده شود تا آنها بتوانند برای بوکس ایران افتخار‌آفرینی کنند، این موضوع را قبول دارم که آنها قانون را رعایت نکرده‌اند، اما امیدوارم که مسئولان فدراسیون به آنها یک فرصت دیگر بدهند. هر چند که تیم بزرگسالان به من ارتباطی ندارد، اما به عنوان یکی از اعضای خانواده بوکس نظرم را اعلام کردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 649
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 649
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 13141104
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7