کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی و عضو شورای شهر تهران گفت: رئیس‌جمهور همانطور که پرونده هسته
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تصمیم وزیر برای برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها اشتباه بود
جدیدی: رئیس‌جمهور مانند پرونده هسته‌ای به مسائل ورزش هم توجه ویژه داشته باشد

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی و عضو شورای شهر تهران گفت: رئیس‌جمهور همانطور که پرونده هسته‌ای را به دقت پیگیری می‌کند به مسائل ورزش هم توجه ویژه داشته باشد.

خبرگزاری فارس: جدیدی: رئیس‌جمهور مانند پرونده هسته‌ای به مسائل ورزش هم توجه ویژه داشته باشد
  •  
  •  
  •  

، عباس جدیدی عوض شورای اسلامی شهر تهران که یکی از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی بود به دلیل نامه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر عدم حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی اجازه حضور در انتخابات صبح امروز فدراسیون کشتی را پیدا نکرد.

جدیدی در این خصوص گفت:‌ این موضوع یک رویکرد ناخوشایند برای من داشت، خوشایند از این نظر که از زیر بار تهمت‌هایی که در زمان انتخابات شورای شهر به من زده می‌شد خارج شدم و ناخوشایند از این نظر که به یکی از اعضای خانواده ورزش اجازه حضور در انتخابات ورزشی داده نشد.

وی ادامه داد: آن زمان تهمت‌های زیادی به من زده شد و گفتند که فدراسیون کشتی را در رأی‌گیری شهردار تهران معامله کرده‌اند و به نام من زده‌اند. خدا را شکر می‌کنم امروز این بار تهمت‌ها را که در این مدت در دلم ریخته بودم خالی کردم. در این مدت به خاطر مردم صحبتی نکردم و خوشحالم روزی فرا رسید و به خیلی‌ها ثابت شد که هیچکدام از این مسائل درست نبوده است و صبحت‌هایی که عنوان می‌شد که فدراسیون کشتی را به من سپرده اند به واقعیت تبدیل نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 13140598
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7