ملی‌پوش وزنه‌برداری ملی حفاری گفت: از شرایطم در دسته ۱۰۵ کیلوگرم راضی هستم چون با رکورد جهان و المپی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دیگر استرس ندارم و با خیال راحت در مسابقات مهم آینده شرکت می‌کنم
براری: رکورد جهان و المپیک را ۱۰۰۰ بار شکسته‌ام!/ ملی‌ حفاری صد در صد قهرمان لیگ می‌شود

ملی‌پوش وزنه‌برداری ملی حفاری گفت: از شرایطم در دسته ۱۰۵ کیلوگرم راضی هستم چون با رکورد جهان و المپیک خیلی فاصله‌ ندارم و هزار بار این رکوردها را در تمرینات زده‌ام.

خبرگزاری فارس: براری: رکورد جهان و المپیک را ۱۰۰۰ بار شکسته‌ام!/ ملی‌ حفاری صد در صد قهرمان لیگ می‌شود
  •  
  •  
  •  

محمد‌رضا براری  با بیان اینکه به خاطر آسیب‌دیدگی نمی‌توانم تیم ملی حفاری را در رقابت‌های فینال لیگ برتر وزنه‌برداری همراهی کنم، اظهار داشت: چند روز پیش بر سر تمرینات دو ضرب و در زیر وزنه، مچ پای راستم آسیب دید و همین موضوع باعث شد تا فینال لیگ برتر که هفته آینده در اهواز برگزار می‌شود را از دست بدهم. البته فعلا شرایطم خوب است با این حال به طور قطع به مسابقه پایانی لیگ برتر نخواهم رسید.

وی ادامه داد: با وضعیتی که دارم خودم را برای رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌کنم و امیدوارم در این رقابت‌ها که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود بتوانم یک رکورد خوب را از خود به جای بگذارم.

براری در پاسخ به این سوال که آیا قصد رفتن به فوق سنگین را دارد یا خیر گفت: یک‌بار این کار را انجام دادم اما فیزیک بدنی‌ام برای فوق سنگین مناسب نیست و با توصیه پزشکان و مربیان تیم ملی دوباره به دسته 105 کیلوگرم برگشتم. البته از شرایطم در این دسته راضی هستم چرا که با رکورد جهان و المپیک خیلی فاصله‌ای ندارم و هزار بار این رکوردها را در تمرین زده‌ام.

وی در مورد رقابت ملی حفاری با پیکان برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: شک نکنید ملی حفاری صد درصد قهرمان می‌شود. با اینکه در فینال نیستم اما به تیمم تعصب دارم و امیدوارم قهرمان شویم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در خصوص بلاتکلیفی تیم ملی گفت: باید زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود تا بتوانیم بلافاصله اردوها را آغاز کنیم. تا بازی‌های آسیایی 8 ماه باقی مانده و امیدوارم در نهایت تا یک ماه آینده تکلیفمان روشن شود.

وی افزود: یک عمر در تیم ملی بوده‌ام و با وزنه و میله و هالتر بزرگ شده‌ام و آنقدر که در این چند سال دوستانم را در تیم ملی دیده‌ام خانواده‌ام را ندیده‌ام. در مجموع به این شرایط عادت کرده‌ام و امیدوارم دوباره فرصتی پیش بیاید تا دور هم جمع شویم.

براری در مورد اهدافش در سال 2014 گفت: ابتدا قصد دارم یک رکورد خوب را به ثبت برسانم تا بتوان بر اساس آن به طلای بازی‌های آسیایی و یک مدال خوشرنگ جهانی دیگر فکر کرد. من دیگر برای رقابت‌های مهم بین‌المللی تجربه خوبی دارم و در این مدت شرایطم نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده است.

وی در پایان گفت: در مسابقات گذشته اولین چیزی که باعث شکستم می‌شد استرس زیاد بود اما دیگر استرس ندارم و با خیال راحت به رقابت‌های مهم پیش رو فکر می‌کنم و امیدوارم در نهایت بتوانم به راحتی به رکوردهایی که مدنظرم هست برسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1061
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1061
بازدید ماه : 1173
بازدید کل : 13141516
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7