بعد از ادعای مسئولان تیم خونه به خونه مبنی بر پیشنهاد تیم ثامن‌الحجج به کشتی‌گیر بلاروس آنها تصاویری
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

صاویر دلارهایی که لیگ کشتی آزاد را به حاشیه برد

بعد از ادعای مسئولان تیم خونه به خونه مبنی بر پیشنهاد تیم ثامن‌الحجج به کشتی‌گیر بلاروس آنها تصاویری از دلارهایی که گفته می‌شود به وی داده شده است منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: تصاویر دلارهایی که لیگ کشتی آزاد را به حاشیه برد

، بعد از شکست علی شعبان‌اف، کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم خونه به خونه بابل در دیدار نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد مقابل رضا افضلی از ثامن‌الحجج سبزوار که در نهایت منجر به شکست 4 بر 3 خونه به خونه و عدم راهیابی این تیم به فینال شد، مسئولان نماینده بابل مدعی شدند که نسبت به عملکرد کشتی‌گیر تیمشان در این دیدار تردید دارند.

همان زمان حسن‌زاده مدیرعامل خونه به خونه در گفت‌وگو با فارس ادعا کرد: شعبان‌اف کتباً به مسئولان کمیته انضباطی عنوان کرد که تیم حریف 50 هزار دلار به من پیشنهاد داده است اما من نگرفته‌ام. عکس‌های این موضوع هم موجود است.

بعد از ظهر همان روز هم مسئولان این تیم اقدام به شکایت به کمیته انضباطی کردند و تصاویری را که از دریافت دلار از موبایل شعبان‌اف به دست آورده بودند به عنوان سند، به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ارائه کردند که این تصاویر در زیر آمده است:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 13140674
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7