سرمربی تیم ملی کُشتی فرنگی ایران گفت: لیگ کُشتی عاملی شد تا تعدادی ورزشکار خارجی دلارهای ما را به بی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در برنامه ورزش از نگاه دو چه گذشت؟
داستان محمد بنا از دلارهایی که لیگ کُشتی بر باد داد/ بابک آمد تا فریاد بزنم!

سرمربی تیم ملی کُشتی فرنگی ایران گفت: لیگ کُشتی عاملی شد تا تعدادی ورزشکار خارجی دلارهای ما را به بیرون از کشور ببرند.

خبرگزاری فارس: داستان محمد بنا از دلارهایی که لیگ کُشتی بر باد داد/ بابک آمد تا فریاد بزنم!
  •  
  •  
  •  

، برنامه ورزش از نگاه دو که پنج شنبه شب به اتفاقات کشتی و لیگ این رشته اختصاص داشت  دیشب هم روی آنتن رفت و با دعوت از محمد بنا، قاسم رضایی و جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی به بحث و تبادل‌نظر درباره این رشته پرداخت.

محمد بنا در ابتدای صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت‌های نهایی را با مسئولان فدراسیون انجام داده و مجدداً به تیم ملی برگشته است، گفت: من صحبت‌هایم را انجام دادم و زمانی اعتراض کردم که بچه‌ها قهرمان المپیک شده بودند و توقع داشتند من به آنها بیش از هشت سال فشار آورده بودم ولی وقتی متوجه شدم بعد از این همه سال تلاش و سختی به جایی نرسیدم مجبور شده بودم اعتراض کنم. مثلاً ما به جایی رسیدیم که ملی‌پوش کشتی در تلویزیون بحث خوردن غذایی مثل عدس‌پلو را مطرح کرد و گفت این غذا به گونه‌ای نیست که ما بتوانیم روزی سه جلسه تمرین کنیم. البته رسول خادم به من گفت که باید کار جهادی انجام دهیم و من هم قبول کردم تا ببنیم خدا چه می‌خواهد.

بنا ادامه داد: در این چند روز شرایطی را دیدم که اصلاً مناسب نبود چون انصافاً بچه‌ها زحمت می‌کشند و اگر هم بحث مالی را مطرح می‌کنیم به خاطر خودمان نیست. مثلاً باید 7 میلیارد به خادم می‌دادند چون روز به روز این رقم بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه صحبت‌های خود گفت: با صحبت‌هایی که با خادم انجام دادم او گفت که در کمترین زمان مشکلات حل خواهد شد. دغدغه من این است که در نزدیکی مسابقات آسیایی زمان را از دست ندهیم. من در این 13 یا 14 ماه نبودم و متأسفانه دوستان نمی‌توانستند این نفرات را جمع کنند شاید باور نکنید اما اگر نیامده بودم باز هم همین اتفاق می‌افتاد و حتی ممکن بود المپیکی‌ها را رها کنند. مثلاً قاسم رضایی می‌تواند پنج مدال دیگر برای این مملکت بگیرد چرا باید سرمایه‌ به این خوبی را رها کنیم. قبل از مسابقات مجارستان با کادر فنی تیم ملی صحبت کردم و به آنها گفتم امسال (2013) تنها سالی است که می‌توانیم قهرمان جهان شویم و پنج مدال طلا بگیریم همه چیز درست می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و دیدید که شرایط مهیا نبود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 507
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 619
بازدید کل : 13140962
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7