سیامند رحمان : رکورد تاریخی مسابقات پارالمپیک برزیل را بنام خود ثبت خواهم کرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


سیامند رحمان : رکورد تاریخی مسابقات پارالمپیک برزیل را بنام خود ثبت خواهم کرد

سیامند رحمان : رکورد تاریخی مسابقات پارالمپیک برزیل را بنام خود ثبت خواهم کرد

 قهرمان فوق سنگین رقابت های پارالمپیک لندن گفت: همه دنیا و بخصوص هموطنان عزیزم منتظر رکورد خارق العاده و تاریخی من در مسابقات پارالمپیک برزیل باشند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی سیامند رحمان روز چهارشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت : در تمرینات کشوری، رنکینگ ورودی مسابقات جهانی امارات را کسب کرده ام که در این تمرینات، رکورد فوق سنگین پنج گیلوگرم جابجا شد.
قویترین مرد معلول جهان اضافه کرد: پس از المپیک لندن ، بیش از یک سال از مسابقات دور بوده ام که در حال حاضر ، سه ماه است تمرینات خود را با جدیت شروع کرده و استارت زده ام.
وی اظهار کرد: قول میدهم که در مسابقات جهانی  2014امارات که فروردین ماه سال 93 برگزار خواهد شد و مسابقات آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی که خرداد سال آتی خواهد بودبا کسب مدال طلا، پرچم مقدس کشور عزیز اسلامیمان را بار دیگر به اهتزاز درآورده و با تکرار عناوین قهرمانی دل مردم را شاد کنم.
سیامند رحمان گفت: هدف اصلی قهرمانان ورزشی در میادین مختلف، کسب افتخار برای ایران اسلامی است که برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را بکارمی گیریم.
وی افزود: به دلیل مشکلات رفت و آمد از اشنویه به ارومیه و تمرینات مستمر، اعطای محلی برای سکونت من لازم است و در این صورت می شود بهتر از گذشته در تمرینات حاضر شد و آمادگی بیشتری کسب کرد که البته با حمایت های استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان ان شاء ا... این مسئله نیز حل خواهد شد تا با قدرت و آسودگی خاطر به وزنه های سنگین تر جهانی و پارالمپیک و کسب رکوردهای جدید فکر کنم.
گفتنی است سیامند رحمان متولد سال 67 از شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی می باشد و از سال 85 بطور جدّی وارد عرصه وزنه برداری شد و با درخشش و پشتکار مثال زدنی خود در سال 87 به تیم ملّی راه یافت.
کسب مدال های طلای مسابقات جهانی 2008 آمریکا، مسابقات جهانی بزرگسالان 2010 مالزی، بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگ جوی چین،مسابقات بین المللی 2010 لیبی، مسابقات بین المللی 2011 اردن، مسابقات بین المللی 2011 امارات و مسابقات پارالمپیک 2012 لندن و مدال نقره مسابقات جهانی بزرگسالان 2009 مالزی از مهمترین افتخارات سیامند رحمان است.
 

 

 

سیامند 25 ساله که در حال حاضر عضو باشگاه پرسپولیس تهران است مسابقات قهرمانی 2014 بزرگسالان جهان در کشور امارات، بازیهای پاراآسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی و مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل را بعنوان مهمترین و معتبرترین رقابت های وزنه برداری معلولین و جانبازان پیش رو دارد و با داشتن رکورد جهانی 281 کیلوگرم که متعلق به خودش می باشد قصد دارد با بلند کردن وزنه بالای 300 کیلوگرم نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 13140492
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7