رئیس فدراسیون تکواندو گفت: آئین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک درست در زمان کوتاهی نوشته شده و حداقل
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
این روشی که صورت گرفته شبهه‌ برانگیز است
پولادگر: آیین‌نامه باید 6 ماه قبل از انتخابات تدوین می‌شد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: آئین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک درست در زمان کوتاهی نوشته شده و حداقل باید 6 ماه قبل از انتخابات تدوین می‌شد.

خبرگزاری فارس: پولادگر: آیین‌نامه باید 6 ماه قبل از انتخابات تدوین می‌شد
  •  
  •  
  •  

سیدمحمد پولادگر در مورد تدوین آئین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: ‌این آئین‌ نامه‌ای که نوشته شده مطابق با اساسنامه نیست، چرا که در اساسنامه چنین قیدی وجود ندارد که نمایندهای فدراسیون‌ها باید 6 ماه سابقه عضویت در هیئت رئیسه را داشته باشند. این آئین‌نامه درست در زمان کوتاهی نوشته شده و حداقل باید 6 ماه قبل از انتخابات این اتفاق رخ می‌داد تا الان مانع ورود برخی افراد که می‌توانند و صلاحیت دارند،‌ نشود.

وی افزود: به نظر این تصمیم کاملا اشتباه بوده است کمتر از یک ماه مانده به انتخابات یک باره قانونی را اعلام کردند که در آئین‌نامه قبل نبوده و در اساسنامه هم وجود نداشته و به یک باره رو شده که این موضوع مانع حضور برخی از افراد می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: این روشی که صورت گرفته شبهه‌ برانگیز است حتی اگر بخواهیم بدون هیچ قصد و غرضی و آزاداندیشانه نگاه کنیم. حداقل این است که خیلی شبهه ایجاد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 13140560
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7