کارگرپیشه: پیروزی برابر هرمزگان روحیه تیم ما را تقویت کرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


کارگرپیشه: پیروزی برابر هرمزگان روحیه تیم ما را تقویت کرد

کارگرپیشه: پیروزی برابر هرمزگان روحیه تیم ما را تقویت کرد

 سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: کسب پیروزی مقابل تیم با انگیزه آلومینیوم المهدی هرمزگان از لحاظ روحی و روانی تیم ما را تقویت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی  یداله کارگر پیشه روز سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بازیکنانم امروز بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و توانستند با کسب سه امتیاز کامل علاوه بر بهبود وضعیت روحی و روانی خود برای بازی مقابل تبریز نیز با انگیزه تر شوند.
وی اظهار کرد: من در مدت زمان کوتاهی که تیم را تحویل گرفته ام بیشتر بر روی تقویت روانی بازیکنان کار کرده ام و قصد دارم تیم را به شرایط آرمانی برسانم.
کارگر پیشه گفت: امروز بازیکنان بسیار سرحال و آماده بودند و روحیه جنگندگی و تسلیم نشدن در چهره تک تک شان موج می زد و این امر روحیه خوبی به من می داد.
وی افزود: من به هیچ وجه قصد هدایت دائمی تیم را ندارم و مدیریت باشگاه باید هر چه زودتر به فکر جذب یک سرمربی باشد و من همیشه اعتقاد داشتم تیم ارومیه باید از مربیان بومی خود استفاده کند.
وی گفت: سرمربی بخشی از تیم والیبال است و در کنار آن مدیریت باشگاه، تماشاگران و بازیکنان قطب های دیگر آن هستند.
کارگر پیشه گفت: عدم تداوم حضور مربی در کنار تیم یکی از معضلاتی است که گریبانگیر تیم والیبال ارومیه است چرا که شناختی که یک مربی طی سالهای متوالی از بازیکنان و نحوه بازی آنها کسب می کند در استخوان بندی تیم کمک شایانی می کند.
وی گفت: عدم وجود یک باشگاه ثابتی که بتواند تیم والیبال ما را طی سالهای سال در اختیار خود گرفته و از آن حمایت کند یکی دیگر از مشکلات موجود است چرا که شهرداری ارومیه فقط تیم داری می کند نه باشگاه داری و هر ساله نیز کادر فنی و مدیریتی خود را عوض می کند که این امر لطمه ای بزرگی برای ما است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 350
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 13140799
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7