مربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امسال کسی از این تیم انتظار کسب سکو ندارد، اما سال بعد قطعا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برگزاری مسابقات سوپرلیگ کاراته به صورت مجزا تصمیم خوبی بود
بهنام‌فر: کسی از تیم مناطق نفت‌خیز انتظار سکونشینی ندارد/ به‌دنبال جوانگرایی هستیم

مربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امسال کسی از این تیم انتظار کسب سکو ندارد، اما سال بعد قطعا تیم خیلی خوبی را خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: بهنام‌فر: کسی از تیم مناطق نفت‌خیز انتظار سکونشینی ندارد/ به‌دنبال جوانگرایی هستیم
  •  
  •  
  •  

، هفته دوم دور رفت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هفته جاری (5 دی ماه) در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد. تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در این رقابت‌ها با مربیگری مهران بهنام‌فر و علی کتیرایی وارد تاتامی خواهند شد.

بهنام‌فر ، در مورد حضور تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در سوپرلیگ کاراته اظهار داشت: ترکیب تیم مناطق نفت خیز تقریبا بومی است و تنها منصور حسن‌بیگی غیربومی است. صددرصد کاراته‌کاهای تیم مناطق نفت‌خیز برای اولین بار است در مسابقات سوپرلیگ شرکت می‌کنند و حتی در رده‌های پایین‌تر هم تجربه حضور نداشته‌اند.

وی افزود: ما از اول اردیبهشت‌ماه اردوها را آغاز کرده‌ا‌یم و همچنان در اهواز تمریناتمان را تا روز قبل از مسابقات پیگیری می‌کنیم. در نگاه کلی میانگین سنی بازیکنان ما 19 تا 20 سال است و این نشان می‌دهد که ترکیب تیم ما کاملا جوانی است. احمد بالدی هفته قبل یکی از برترین کاراته‌کاهای سوپرلیگ معرفی شد.

مربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه گفت: از آنجا که چند سال است کاراته خوزستان خروجی خوبی در تیم ملی نداشته، ما در تلاشیم تا از بین 14 کاراته‌کایی که در ترکیب تیم حضور دارند حداقل 2 تا 3 نفر را راهی تیم ملی کنیم. ما انگیزه را در بین نفرات جوان تیم می‌بینیم.

بهنام‌فر در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌هایی که مسئولان تیم نفت در پیش گرفته‌اند جوانگرایی در دستور کار است و اصلا امسال بالا رفتن سکو با این شرایط در اولویت نیست. امسال ملی‌پوشان در بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این کار را برای همه تیم‌ها دشوار کرده است. فکر می‌کنم در کل مجموع دور رفت و برگشت مسابقات اگر ما 4 تا 6 برد داشته باشیم برای ما نتیجه قابل قبولی است.

وی افزود: امسال کسی از این تیم انتظار کسب سکو ندارد، اما سال بعد قطعا تیم خیلی خوبی را خواهیم داشت. کاراته‌کاهای حاضر در ترکیب تیم برای اولین بار است که در مسابقات لیگ وارد تاتامی می‌شوند و فکر می‌کنم هفته به هفته عملکرد آنها بهتر می‌شود.

مربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان خاطرنشان کرد: هفته اول داوری‌ها مشکلی نداشت و اشتباهات در امر داوری جز از ورزش است. موضوع بسیار مهمی که امسال در برگزاری مسابقات لیگ رخ داده اینکه مسابقات سوپر لیگ را به صورت مجزا در یک روز برگزار می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 13140616
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7