معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان می‌گوید احتمال ماندنش در وزارت ورزش ضعیف است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ریاست فدراسیون سمت اجرایی است و شغل محسوب می‌شود
رسولی‌نژاد: احتمال ماندنم در وزارت ورزش ضعیف است/ وزیر جدید حق دارد معاونانش را تغییر دهد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان می‌گوید احتمال ماندنش در وزارت ورزش ضعیف است و در دستگاه دیگری فعالیت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: رسولی‌نژاد: احتمال ماندنم در وزارت ورزش ضعیف است/ وزیر جدید حق دارد معاونانش را تغییر دهد
  •  
  •  
  •  

احمد رسولی‌نژاد ، درباره جایگزینی احتمالی امیر‌خادم به عنوان معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش گفت: من در جریان موضوع نیستم و اطلاعی ندارم. الان هم در مجلس بودم و می‌خواهم برگردم اما در مصاحبه‌ای که قبلا با شما داشتم اعلام کردم آماده جابجایی هستم. دولت جدید و وزیر جدید حق دارد معاونانش را تعیین کند. همه تغییر کردند به جز من.

وی ادامه داد: از بین معاونان من تنها کسی هستم که کارمند رسمی وزارت هستم. البته احتمال ماندنم در وزارت ورزش ضعیف است و می‌خواهم به دستگاه دیگری بروم.

رسولی‌نژاد درباره نامه سازمان بازرسی مبنی بر اینکه اعضای شورای شهر نمی‌توانند در فدراسیون‌ها برای ریاست ثبت‌نام کنند، گفت: در سال 73 قانونی تصویب شد که تصدی بیش از یک شغل درست نیست اما در یک جا استثنا وجود دارد که عضو هیئت مدیره جایی باشیم که تحت پوشش وزارتخانه خودت باشد. یعنی شما به صورت تمام وقت مشغول به کار نباشید و حقوقی دریافت نکنید.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید من همزمان هم در وزارت ورزش بودم و هم عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اما در استقلال نه حقوقی می‌گرفتم و نه تمام وقت بودم. اگر قرار بود در استقلال سمت اجرایی بگیرم آن وقت شغل محسوب می‌شد. به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون و شورای شهر شغل باشد بنابراین اشکال وارد است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون به شرطی که یک پست دائمی نباشد و افراد حقوقی نگیرند عضویت مانعی ندارد.

وی در پایان گفت:‌ به عنوان یک حقوقدان برداشتم را از قانون می‌گویم. رئیس فدراسیون یک سمت اجرایی است اما در حالت کلی تفسیر قوانین عادی طبق قانون اساسی با مجلس است. در این خصوص اگر نیازی به تفسیر باشد فقط مجلس صالح است که ورود کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 13140486
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7