مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت) کار راحت استیل‌آذین و جدال نفس‌گیر ثامن با شاگردان یزدانی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت)
کار راحت استیل‌آذین و جدال نفس‌گیر ثامن با شاگردان یزدانی/ نبرد انتقامی در آزادی

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کار راحت استیل‌آذین و جدال نفس‌گیر ثامن با شاگردان یزدانی/ نبرد انتقامی در آزادی
  •  
  •  
  •  

، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت) پنجم دی ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. جایی‌که تیم‌های مدعی قهرمانی برای فتح سکوی نخست به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این لیگ بعد از 2 ماه نبرد نفس‌گیر مشخص شود.

* نبرد نابرار

در اولین دیدار این مرحله استیل‌آذین ایرانیان به مصاف گاز مازندران خواهد رفت. شاگردان ابراهیم مهربان که به عنوان تیم نخست گروه اول جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرده‌اند از انگیزه بالایی برای رسیدن به سکوی قهرمانی برخوردارند.

استیل‌آذین که بعد از مدت‌ها پایتخت را در لیگ برتر کشتی صاحب تیمی قدرتمند و مدعی کرده در قواره‌های یک قهرمان ظاهر شده است.

با توجه به قدرت دو تیم به نظر نمی‌رسد استیلی‌ها کار سختی برای حضور در دیدار پایانی داشته باشند و می‌‌توان از حالا آنها را یک پای فینال دانست، هر چند که کشتی رو ندارد و هر اتفاقی ممکن است روز مسابقه روی تشک رخ دهد.

در طرف مقابل گاز مازندران که با خوش‌شانسی جواز حضور در این مرحله را کسب کرده است برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است و با بضاعتی اندک باید مقابل تیمی به میدان برود که بهترین‌های ایران و جهان را در ترکیب خود می‌بیند.

در هر صورت به نظر می‌رسد ابراهیم مهربان حتی در صورت استفاده از نفرات دوم تیمش هم می‌تواند مقابل گاز پیروز میدان باشد، اما شاید این مربی ترجیح دهد ریسک نکند و صعود مقتدرانه به فینال را به اما و اگر ترجیح دهد.

* انتقام‌گیری در آزادی

حساس‌ترین دیدار نیمه‌نهایی بین خونه به خونه بابل و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار برگزار خواهد شد. خونه به خونه که دو سال قبل با شکست مقابل همین ثامن در دیدار فینال که اتفاقاً در همین سالن آزادی هم برگزار شد، از رسیدن به قهرمانی بازمانده بود امروز با مربی جوان و البته کاربلد خود به دنبال فتح سکوی قهرمانی و گرفتن انتقام از حریفش است.

اما رضا یزدانی و شاگردانش که در تمام دیدارهای لیگ مقتدرانه و با نتایج 6 بر یک به پیروزی رسیده‌اند، خوب می‌دانند که حریف آنها تیمی بسیار قدرتمند است که عناوین قهرمانی دو فصل اخیر را در اختیار دارد.

شاگردان پژمان درستکار در این فصل بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شدند و نشانی از یک قهرمان مدعی نداشتند که همین موضوع باعث می‌شود شانس کمتری برای آنها برای پیروزی مقابل حریف بابلی قائل شد، اما چیزی قابل پیش‌بینی نیست و به گفته مربیان این تیم، کشتی‌گیران نسبت به مرحله گروهی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند و برای نبرد آماده‌اند.

با توجه به قدرت برابر این دو تیم در اوزان سبک و استفاده از کشتی‌گیران نامدار داخلی و خارجی به نظر می‌رسد پیروز این دیدار، در کشتی نهایی و سنگین‌وزن تعیین خواهد شد جایی که طاها آکگول، دارنده مدال برنز جهان از خونه به خونه باید مقابل حاجی مراد گاتسالوف دارنده مدال طلای جهان به میدان برود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا خونه به خونه موفق می‌‌شود انتقام شکست دو فصل قبل را این بار در نیمه‌نهایی بگیرد یا ثامن بازهم حریفش را مقهور قدرت خود خواهد کرد.

* برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

1- وزن‌کشی مسابقات روز چهارشنبه 4 دی ماه از ساعت 17 تا 17:30 در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران روی 2 باسکول انجام خواهد شد.

* مسابقات ضربدری صبح روز پنج‌شنبه پنجم دی ماه از ساعت 9 صبح و مسابقات رده‌بندی و فینال عصر همان روز از ساعت 16 برگزار می‌شود.

مسابقات ضربدری:

* تیم اول گروه اول (استیل آذین ایرانیان) با تیم دوم گروه دوم (گاز مازندران): ساعت 9 صبح

* تیم اول گروه دوم (خونه به خونه بابل) با تیم دوم گروه اول (ثامن‌الحجج سبزوار): ساعت 10:15 صبح

رده‌بندی:

* تیم‌های بازنده دیدارهای ضربدری برای کسب مقام سوم و چهارم (ساعت 16)

 

 فینال:

* تیم‌های برنده دیدارهای ضربدری برای کسب مقام اول و دوم ساعت (17:20)

* هر تیم به هنگام وزن‌کشی می‌تواند در هر وزن حداکثر 2 کشتی‌گیر را وزن‌کشی کند (جمعاً 14 نفر)

* هر کشتی‌گیر فقط در یک وزن می‌تواند وزن‌کشی کند و فقط در همان وزن مجاز به شرکت در مسابقات است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 634
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 634
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 13141089
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7