سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: در مرحله گروهی به علت آسیب‌دیدگی چند کشتی‌گیرمان دچار
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برای حضور در فینال و قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم
درستکار: امیدوارم بدشانسی‌هایمان تمام شود/ آماده مبارزه با خونه به خونه هستیم

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: در مرحله گروهی به علت آسیب‌دیدگی چند کشتی‌گیرمان دچار بدشانسی شدیم که امیدوارم این بدشانسی‌ها در مرحله نهایی تمام شود.

خبرگزاری فارس: درستکار: امیدوارم بدشانسی‌هایمان تمام شود/ آماده مبارزه با خونه به خونه هستیم
  •  
  •  

پژمان درستکار ، در خصوص دیدار با خونه به خونه بابل در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: هم از نظر بدنی و هم از لحاظ روحی در شرایط بهتری نسبت به مرحله گروهی قرار داریم و آماده مبارزه با خونه به خونه هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در مرحله گروهی چند کشتی‌گیر ما آسیب‌دیده بودند، اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارند و امیدواریم طی روزهای باقیمانده نیز آسیب‌دیدگی نداشته باشیم و بدشانسی‌های ما تمام شود. کشتی‌گیران خارجی هم به تیم ملحق شده‌اند و شرایط ایده‌آلی داریم.

سرمربی ثامن‌الحجج در خصوص اینکه چقدر شانس حضور در فینال را برای تیمش قائل است، گفت: به هر صورت ما قهرمانی دو دوره اخیر لیگ را در کارنامه داریم. هر دو تیم کشتی‌گیران داخلی و خارجی خوبی در اختیار دارند که همه از بزرگان کشتی ایران و جهان هستند که هر کدام می‌توانند به تیم امید دهند؛ حتماً دیدار جذابی خواهد شد.

درستکار تصریح کرد: متأسفانه در دور گروهی به علت بدشانسی نتوانستیم آنطور که باید خودی نشان بدهیم، اما مطمئن باشید برای حضور در فینال و کسب عنوان قهرمانی با برنامه حاضر خواهیم شد. تمام تلاشمان کسب بهترین نتیجه در لیگ امسال است و برای رسیدن به هدف‌مان هم‌قسم شده‌ایم.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج (ع) سبزوار خاطرنشان کرد: اتحاد و یکدلی در تیم ما حرف اول را می‌زند که در کمتر تیمی وجود دارد به طوری که حتی کشتی‌گیرانی که رقیب هم هستند برای موفقیت، به یکدیگر کمک می‌کنند.

به گزارش فارس، تیم‌های خونه به خونه بابل و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار صبح پنجشنبه، پنجم دی‌ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به مصاف هم می‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1232
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1232
بازدید ماه : 1344
بازدید کل : 13141687
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7