ستاره اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین از ایران به عنوان تیمی سختکوش و ناشناخته برای آلبی‌سلسته نام برد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
هشدار ستاره سابق آرژانتین به یاران مسی
باتیستا: ایران را دست‌کم نگیرید/ کی‌روش بازیکنان سخت‌کوشی دارد

ستاره اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین از ایران به عنوان تیمی سختکوش و ناشناخته برای آلبی‌سلسته نام برد که نباید دست‌کم گرفته شود.

خبرگزاری فارس: باتیستا: ایران را دست‌کم نگیرید/ کی‌روش بازیکنان سخت‌کوشی دارد

 ، سرخیو باتیستا که در سال‌های 1985 تا 1990 برای تیم ملی فوتبال کشورش معروف به «آلبی‌ سلسته» بازی کرد، در سال گذشته مربی تیم شانگهای چین بود.

وی که پس از جام جهانی 2010 به مدت یک سال تیم کشورش را هدایت کرد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی نظرش را در مورد تیم‌های همگروه آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی بیان کرد.

او اظهارداشت: از زمانی که گروه‌بندی مسابقات برزیل انجام گرفت، مشخص شد آرژانتین به وضوح مدعی درجه یک صعود از گروهش است اما این نکته نباید ذهن اعضا تیم ملی را دور از درخشش‌های احتمالی ایران، بوسنی‌هرزگوین و نیجریه نگه دارد. حرف من این است با وجود برتری آشکار مقابل این حریفان، این سه حریف نباید به هیچوجه دست‌کم گرفته شوند.

باتیستا در مورد تیمی که برعهده کارلوس کی‌روش است، افزود: در بین سه حریف همگروهی‌ نیجریه از همه شناخته‌شده‌تر است. بعد بوسنی‌هرزگوین به خاطر بازی‌های که در اروپا انجام می‌دهد و بازیکنانی که در لیگ‌های اروپایی دارد، مطرح است. در مورد ایران اما باید گفت که کمتر شناختی از آن در دسترس است.

او ادامه داد: آنچه براساس گذشته این تیم می‌توان گفت، بحث سخت‌کوشی این تیم است. این تیم مثل جام جهانی 1998 نشان داد که تیمی است که زیاد می‌کوشد که نتیجه بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1025
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1025
بازدید ماه : 1137
بازدید کل : 13141480
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7