رئیس فدراسیون ووشو گفت: هیئت اجرایی کمیته المپیک در جایگاهی نیست که برای فدراسیون‌ها تعیین تکلیف کند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نباید اساسنامه را طوری که دلمان می‌خواهد تفسیر کنیم
علی‌نژاد: هیئت اجرایی کمیته المپیک در جایگاهی نیست که برای فدراسیون‌ها تعیین تکلیف کند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: هیئت اجرایی کمیته المپیک در جایگاهی نیست که برای فدراسیون‌ها تعیین تکلیف کند و چنین اختیاری به آنها نداده‌ایم.

خبرگزاری فارس: علی‌نژاد: هیئت اجرایی کمیته المپیک در جایگاهی نیست که برای فدراسیون‌ها تعیین تکلیف کند
  •  
  •  
  •  

مهدی علی‌نژاد ، در مورد تدوین آئین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: دو بند در آئین‌نامه نوشته شده که یکی فرا اساسنامه‌ای و دیگری تفسیر غلط اساسنامه است. مسئله اول اینکه، نوشته شده فقط رؤسای فدراسیون‌ها می‌توانند کاندیدای عضویت در هئیت رئیسه و هیئت اجرایی شوند. دلیلی که آورده‌اند این است که در اساسنامه ذکر شده اعضای رسمی مجمع فقط می‌توانند این کار را انجام دهند. باید به این موضوع اشاره کنیم که اعضای رسمی در هیچ کجای دنیا منظور رئیس فدراسیون نیست.

وی افزود: طبعا هر فردی که به صورت رسمی از هر فدراسیونی معرفی می‌شود؛ بخصوص اگر عضو هیئت رئیسه آن فدراسیون باشد باید به عنوان عضو رسمی به حساب بیاید‌. واقعیت این است که نمی‌توانیم این موضوع را به این صورت تفسیر کنیم که فقط رئیس فدراسیون را عضو رسمی مجمع به حساب بیاوریم، چون در اساسنامه هم دو مطلب را کنار هم نوشته‌اند و این طور ثبت کرده‌اند که رئیس و در صورت غیبت نماینده هیئت رئیسه.

علی‌نژاد در ادامه گفت: وقتی در یک موضوعی «و» گذاشته می‌شود این دو متناظر با هم هستند که نمی‌توانیم بگوییم یکی رسمی است و دیگری غیررسمی. بنابراین تفسیر، تفسیر درستی نیست.

رئیس فدراسیون ووشو در ادامه گفت: مطلب دوم این است که اعضای هیئت رئیسه در صورتی در مجمع می‌توانند شرکت کنند که 6 ماه از عضویت آنها در هیئت رئیسه گذشته باشد. این قیدی است که در اساسنامه نیامده و قاعدتا هیئت اجرایی (علیرغم همه احترامی که برای آنها قائل هستم) نمی‌توانند چنین محدودیتی برای فدراسیون‌ها در نظر بگیرند. در واقع در جایگاهی نیستند که بخواهند چنین کاری انجام دهند و برای فدراسیون ها تعیین تکلیف کنند؛ چرا که این فدراسیون‌ها هستند که خودشان صلاح می‌دانند چه کسی را به عنوان نماینده و با چه شرایطی بفرستند. این کار، ‌کار درستی نیست و ما قطعا این اختیار را به هیئت اجرایی نداده‌ایم که برای ما بخواهند محدودیت ایجاد کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 13140577
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7