مهدی عیسی زاده: ترویج ورزش موجب نشاط و شادابی آحاد جامعه می شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مهدی عیسی زاده: ترویج ورزش موجب نشاط و شادابی آحاد جامعه می شود

مهدی عیسی زاده: ترویج ورزش موجب نشاط و شادابی آحاد جامعه می شود

 نماینده مردم شریف میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و ترویج ورزش موجب نشاط و شادابی آحاد مردم جامعه می شود .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مهدی عیسی زاده روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان میاندوآب که با حضور روستای هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد گفت: برای رسیدن به یک جامعه بانشاط و شاداب، فرهنگ ورزش و همگانی شدن آن در بین اقشار مختلف مردم می بایست در دستور کار مسوولین قرار گیرد تا با برنامه ریزی های درست و زیربنایی در این راه گام برداشته شود.
وی در ادامه افزود : تربیت بدنی و ورزش امری مهم در سلامت فردی و اجتماعی یک جامعه محسوب می شود که رونق و توسعه آن در جامعه با تعامل و همکاری مردم و مسئولین محقق و جامعه را از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی دور می سازد.
عیسی زاده گفت: احیای فرهنگ ورزش در جامعه باعث افزایش سلامت اجتماعی جامعه خواهد شد به طوری که جوانان اگر اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کنند میزان گرایش این عزیزان بسوی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی بخصوص گرایش آن ها به سوی مواد مخدربه طور چشمگیری کاهش خواهد یافت .
وی افزود: این امر مهم در گرو برنامه ریزی های کلان و پایدار مسئولین در کشور محقق خواهد شد که با لبیک گویی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص همگانی کردن ورزش، جامعه را با احیای این فرهنگ در برابر برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان که همیشه سعی دارند برای پیشبرد برنامه های پیچیده خود از جوانان استفاده کنند ، بیمه خواهد کرد.
نماینده مردم شریف میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر الگو سازی و الگو گیری مناسب از فرهنگ اسلامی در این راستا گفت: توسعه و ترویح فرهنگ غنی اسلامی در تمامی زمینه ها بخصوص ورزش در کشور و ترویج آن در بین جوانان می تواند نقش بازدارنده در برابر برنامه ها و هجمه های دشمنان ودر مقابل باعث رشدو شکوفایی وایجاد نشاط و شادابی درجامعه می گردد.
در ادامه این نشست امیر رضاپور ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندوآب نیز با ارائه گزارشی از وضعیت هیئت های ورزشی این شهرستان از برنامه های پیش روی این اداره برای گسترش و احیای فرهنگ ورزشی در این شهرستان مطالبی را بیان کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 13140466
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7