رئیس‌ کمیته ملی المپیک گفت: نمی‌دانم هاشمی‌طبا می‌تواند در انتخابات کمیته شرکت کند یا خیر و باید ببی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کارهای صدور بیانیه علیه خسروی‌وفا انجام شده است
علی‌آبادی: باید ببینیم اساسنامه در مورد حضور هاشمی‌طبا در انتخابات کمیته چه می‌گوید

رئیس‌ کمیته ملی المپیک گفت: نمی‌دانم هاشمی‌طبا می‌تواند در انتخابات کمیته شرکت کند یا خیر و باید ببینیم در این زمینه اساسنامه چه می‌گوید.

خبرگزاری فارس: علی‌آبادی: باید ببینیم اساسنامه در مورد حضور هاشمی‌طبا در انتخابات کمیته چه می‌گوید

، رئیس کمیته ملی المپیک در مورد جلسه برای تغییر آیین‌نامه گفت: تغییر خاصی نکرد. کار کارشناسی انجام  شده بود که امروز به تصویب و تایید رسید و در حال اخذ امضا هستیم تا نسخه تایپ‌شده آن را رسانه‌ای کنیم. تا جایی که من می‌دانم تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است.

وی در مورد سرپرستان که آیا می‌توانند کاندیدای هیئت اجرایی شوند، تصریح کرد: نماینده‌ای که از طرف هیئت رئیسه فدراسیون‌ها انتخاب می‌شوند می‌توانند به مجمع بیایند فقط حق یک رای را دارند و در مجمع بعدی هم حق ندارند رای بدهند.

رئیس کمیته المپیک درجواب به این سوال که آیا آنها می‌توانند کاندید بشوند، ادامه داد: براساس نص صریح آیین‌نامه کسی نمی‌تواند کاندیدا شود مگر 6 ماه از حضورش در هیئت رئیسه گذشته باشد.

علی‌آبادی در مورد زمان برگزاری مجمع نیز گفت: تا این لحظه که من صحبت می‌کنم تغییری در تاریخش ایجاد نشده و در موعد مقرر انجام می‌شود.

وی درخصوص صدور بیانیه علیه خسروی‌وفا تاکید کرد: هیئت اجرایی در جلسات شماره‌های 191 و 192 تایید کرد که بیانیه خواهد داد اما چون من خیلی پیگیر موضوع نیستم، دقیقا در جریانش نیستم. امروز و فردا قرار است بیانیه صادر شود. تا جایی که می‌دانم کارهایش انجام شده، امضا شده و فقط قرار است اصلاحاتی داشته باشد.

وی در مورد اینکه چرا جلسات هیئت اجرایی این‌قدر غایب دارد، گفت: از زمانی که من در جلسات بودم معمولا هفته‌ای یکی دو نفر مسافرت بودند و با میانگین هشت یا 9 نفر جلسه برگزار شده است.

علی‌آبادی در خصوص اینکه آیا هاشمی‌طبا می‌تواند در انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: نمی‌دانم، باید ببینیم اساسنامه چه می‌گوید.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره گفته خسروی‌وفا مبنی بر اینکه در جلسات شرکت نخواهد کرد، تاکید کرد: میل خودشان است، در این زمینه صحبتی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برخوردی با خسروی‌وفا که با میل شخصی‌اش در جلسات شرکت نمی‌کند، خواهد شد، اظهار داشت: هنوز در این‌باره هیئت اجرایی تصمیمی نگرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 13140667
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7