اشک‌های امیر علی‌اکبری در برنامه ورزش از نگاه دو سرازیر شد مربی بلغار یک قرص زیر زبانم گذاشت/ قربانی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اشک‌های امیر علی‌اکبری در برنامه ورزش از نگاه دو سرازیر شد
مربی بلغار یک قرص زیر زبانم گذاشت/ قربانی مافیای کُشتی شدم

قهرمان سنگین‌وزن کشتی ایران گفت: با محرومیت مادام‌العمر، من قربانی مافیای کشتی شدم.

خبرگزاری فارس: مربی بلغار یک قرص زیر زبانم گذاشت/ قربانی مافیای کُشتی شدم

، امیر علی‌اکبری که 4 روز پیش از سوی فدراسیون جهانی (فیلا) به دلیل مثبت اعلام شدن دوپینگش مادام‌العمر محروم شده است، شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو و در قسمت خط قرمز این برنامه حاضر شد و صحبت‌های تکان‌دهنده‌ای را مطرح کرد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: به اینجا آمده‌ام و حرف‌هایی بزنم و صحبت‌هایی را مطرح کنم که شاید برای خیلی‌ها تلخ باشد اما به خداوند بزرگ قسم می‌خورم تمامی حرف‌هایم بر مبنای صداقت و درستکاری است و می‌خواهم بگویم این مسئله دوپینگی که به من ربط دادند را هرگز انجام ندادم و حاضرم به خاطرش در هر محکمه و دادگاهی حضور پیدا کنم.

علی‌اکبری در ادامه گفت: من اگر می‌دانستم بدنم ناسالم است قبلا هم به تست دوپینگ بین تمرین نمی‌رفتم و البته این را هم بگویم من روزهای تلخ وشیرینی را در کنار بابک قربانی داشتم و امیدوارم مشکل او هر چه سریع‌تر مرتفع گردد.

وی در خصوص اینکه آیا در سال 90 برای اولین بار از سوی فدراسیون جهانی با محرومیت مواجه شد،کسی در اردوی تیم ملی پیگیری وضعیت  تغذیه ازیکنان را انجام می‌داد یا خیر، گفت: در اردوها دکتر امیرسلطان پیگیر وضعیت تغذیه بازیکنان بود ولی آن شرایط خاص برای من و بابک قربانی افتاد و تاوان آن اشتباه را هم به بدترین شکل ممکن دادم.

وی با تاکید بر اینکه در آن برهه در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور پیدا می‌کرد، گفت: با وجود آنکه دو طلای جوانان جهان را داشتم اما از سوی بقیه طرد شده بودم ولی وظیفه خود می‌دانستم که به بچه‌ها کمک کنم. فرقی نمی‌کند پرچم کشورمان توسط علی‌اکبری بالا برود یا دیگران. ولی با وجود همه بی‌مهری‌هایی که به من شد تصمیم گرفتم دوباره به کشورم برگردم و خدمت کنم.

علی‌اکبری افزود: درست است که توجهی به من نمی‌شد اما انصافا انتظاری هم نداشتم چون توجه‌ها بیشتر به کشتی‌گیران المپیکی کشورمان بود و من به عنوان یک سرباز صفر هر چه می‌گفتند تمکین می‌کردم و فقط در خدمت تیم بودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 13140455
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7