بازیهای آسیایی اینچوئن کره جنوبی/ پرتابگر استان در اردوی تیم ملی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بازیهای آسیایی اینچوئن کره جنوبی/ پرتابگر استان در اردوی تیم ملی

بازیهای آسیایی اینچوئن کره جنوبی/ پرتابگر استان در اردوی تیم ملی

 کمیته فنی فدراسیون دو ومیدانی شش پرتابگر از جمله نماینده شایسته استان را به مرحله دوم اردوی آماده سازی در جزیره قشم دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، شش ورزشکار پرتابگر برتر کشورمان جهت آماده سازی  وحضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از روز گذشته مرحله دوم اردوی آماده سازی خود را در جزیره قشم آغاز کردند.
با توجه به فصل سرما و شرایط جوی مساعد جزیره ، ملی پوشان کشورمان به مدت یک ماه در اردو به تمرینات خود ادامه خواهند داد و پس از یک هفته استراحت وارد فاز دوم تمرینات آماده سازی می شوند. پرتابگران دعوت شده ورزشکارانی هستند که از شانس بیشتری برای کسب مدال در بازیهای آسیایی برخوردارند.
در این اردوی 30 روزه؛ کاوه موسوی در ماده پرتاب چکش ، مهران خورند وعلیرضا مهر صفوتی در ماده پرتاب وزنه، محمود صمیمی و محمد صمیمی در ماده پرتاب دیسک زیر نظر عباس صمیمی به تمرینات خود ادامه خواهند داد.
در بخش بانوان هم ژاله کاردان در ماده پرتاب دیسک به مربیگری پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون تمرینات آماده سازی را دنبال خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 13140585
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7