بوکسور سنگین‌وزن تیم ملی گفت:‌ اگر قرار است محرومیتی برای غایبان در نظر گرفته شود باید این موضوع برا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مسئولان پای حرف بوسکورها بنشینند
مظاهری: محرومیت باید برای همه یکسان باشد/ غایبان ترسی از کسی ندارند، فقط مصدومند

بوکسور سنگین‌وزن تیم ملی گفت:‌ اگر قرار است محرومیتی برای غایبان در نظر گرفته شود باید این موضوع برای همه یکسان باشد.

خبرگزاری فارس: مظاهری: محرومیت باید برای همه یکسان باشد/ غایبان ترسی از کسی ندارند، فقط مصدومند
  •  
  •  
  •  

، مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس از روز شنبه به میزبانی استان البرز و در سالن انقلاب آغاز شده و در این دوره از مسابقات 189 مشتزن از 31 استان حضور پیدا کرده‌اند. این رقابت‌ها در حالی امروز چهارشنبه به پایان خواهد رسید که برترین‌‌های این رقابت‌ها از 25 آذرماه به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

در این دوره از رقابت‌ها برخی از چهره‌های سرشناس حضور پیدا نکرده‌اند و مسئولان فدراسیون به همین دلیل مدعی شدند که به هیچ عنوان آنها راهی برای بازگشت به تیم ملی ندارند.

علی مظاهری  در مورد شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: امسال سطح فنی مسابقات قهرمانی کشور آنچه که ما انتظار داشتیم نبود. هشت دوره در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده‌ام، اما این دوره از رقابت‌‌‌ها از نظر من اصلا قابل مقایسه با دوره‌های قبل نبود.

وی افزود: نمی‌خواهم بگوییم که چهره‌های جدید در این دوره از رقابت‌ها وجود نداشت، اما پدید‌ه‌ها هم آنطور که باید و شاید انتظار می‌رفت نبودند. شب اول مسابقات واقعا افتضاح بود، اما شب‌های دیگر با حضور نفراتی که تجربه حضور در تیم ملی را داشتند کیفیت مسابقات یک مقدار بالا رفت.

مظاهری در پاسخ به این سؤال که غیبت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها چه اندازه روی کیفیت فنی مسابقات تأثیر گذاشت، گفت: اگر ملی‌پوشان با حضور در گروه‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کردند قطعا شرایط فنی مسابقات بالاتر می‌رفت هر کدام از غایبان دلایل خاص خودشان را داشتند. ستارپور و ممی‌وند گویا مصدوم هستند و در این رقابت‌ها نتوانستند حضور پیدا کنند. البته من هم مصدومیت کوچکی دارم، اما به احترام صحبت‌های مسئولان فدراسیون که گفتم باید همه استان‌‌ها در این رقابت‌ها حضور داشته باشند تصمیم گرفتم مسئولیت بوکسورهای استان کرمانشاه را بر عهده بگیرم.

مظاهری در مورد صحبت‌های منوچهر مقصودی که مدعی شده غایبان جایی در تیم ملی ندارند، گفت: شنیده‌ام که مسئولان فدراسیون گفته‌اند غایبان در مسابقات قهرمانی کشور جایی در تیم ملی ندارند، اما مسئولان باید به حرف‌های غایبان نیز گوش دهند. این درست نیست که بگویند فلان بازیکن مصدوم است، اما می‌توانند در اردوهای بعدی شرکت کند و دیگران حق حضور ندارند. بنده معتقدم اگر محرومیتی در نظر گرفته شده باید برای همه یکسان باشد؛ چرا که اکثر غایبان به دلایل مصدومیت در این رقابت‌‌ها شرکت نکرده‌اند.

بوکسور سنگین‌وزن تیم ملی اظهار داشت: ملی‌پوشانی که سال‌ها عضو تیم ملی بوده‌اند و تمام حریفان خود را شکست داده‌اند ترسی از کسی یا چیزی ندارند. من صحبت‌های مسئولان فدراسیون را قبول دارم، اما این را هم باید بدانیم که بوکس رشته‌ای است که مصدومیت در آن خیلی بیشتر از رشته‌های دیگر است و حتی امکان دارد در لحظه آخر زانو، دست و کمر یک بوکسور آسیب ببیند و همین موضوع باعث شود یک ورزشکار در ادامه مسابقات نتواند شرکت کند. با برخی از بچه‌ها صحبت کردم آنها علاقه شدیدی برای حضور در مسابقات را داشتند، اما مصدومیت این فرصت را از آنها گرفت.

کاپیتان تیم ملی بوکس در مورد اینکه نمی‌داند چرا مسئولان فدراسیون همیشه از نام وی در انتقادهای خود استفاده می‌کنند، گفت: متأسفانه نمی‌دانم مسئولان فدراسیون چرا همیشه اسم من را به عنوان نفر اول می‌آورند. شاید هم دلیل خاصی ندارد و با مطرح کردن اسم من می‌خواهند کاری کنند تا دیگران حساب کار دستشان بیاید. من باز هم می‌گویم مسئولان باید پای حرف بوکسورها بنشینند و دلیل غیبت آنها را نیز بدانند. به هر حال باید به ورزشکاران احترام قائل شوند.

مظاهری در ادامه اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هزینه‌‌های زیادی را پرداخت کردم. ما بوکسورها نه حقوق داریم و نه درآمدی برای گذران زندگی‌مان این در حالی است که  همه رشته‌ها لیگ دارند، اما بوکس آن را هم ندارد تا ما از آن طریق بتوانیم یک مقدار درآمد داشته باشیم. البته سالی یکبار مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود و اگر بوکسورها بتوانند در آن رقابت‌ها اول شوند هیئت‌ها یک میلیون تومان به آنها جایزه می‌دهند و آن هم دردی را دوا نمی‌کند. هیئت‌ها هم به دلیل مشکلات مالی تمایلی ندارند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند، اما باید جوابگوی فدراسیون باشند و به همین دلیل از سر ناچاری در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تمایل داری در عرصه مربیگری فعالیت خود را آغاز کنی یا خیر گفت: نه، به هیچ عنوان چنین تصمیمی ندارم. در این رقابت‌ها فقط مسئولیت بوکسورهای استان کرمانشاه را بر عهده گرفته‌ام و هر وقت نیازی به حضور من در تیم ملی باشد در خدمت‌گزاری حاضرم. برای نفرات اعزامی به مسابقات هم دعا می‌کنم؛ چرا که آنها جوان هستند و کار سختی را پیش رو دارند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 13140747
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7