قوی‌ترین مرد معلول جهان گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با نظارت IPC فرصتی برابر برای وزنه‌برداران
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
قوی‌ترین مرد معلول جهان:
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با نظارت IPC فرصت خوبی برای تمام وزنه‌برداران است

قوی‌ترین مرد معلول جهان گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با نظارت IPC فرصتی برابر برای وزنه‌برداران سراسر کشور ایجاد می‌کند.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با نظارت IPC فرصت خوبی برای تمام وزنه‌برداران است
  •  
  •  
  •  

در آستانه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و معلولین که با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) در تهران برگزار می‌شود، سیامند رحمان، قهرمان طلایی پارالمپیک لندن درخصوص این رقابت‌ها و تغییرات ایجاد شده در اوزان وزنه‌برداری گفت: این تغییرات باعث شده تا تمام رکوردهای ثبت شده توسط وزنه‌برداران از بین رفته و هر کس در وزن جدید موفق به ثبت رکورد شود، به نام او ثبت خواهد شد، در مورد من نیز شرایط به همین ترتیب است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور افزود: مسابقاتی که با حضور ناظر IPC و در کشور خودمان برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا تمام وزنه‌بردارانی که به دنبال محک زدن خود هستند، فرصت ثبت رکورد جهانی را داشته باشند، ضمن اینکه ثبت این رکوردها در رنکنیگ جهانی، به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی امارات نیز هست.

ملی‌پوش طلایی کشورمان گفت: بعد از مسابقات پارالمپیک لندن، به صورت انفرادی تمرین کرده‌ام و کمی آسیب‌دیدگی نیز دارم و با توجه به دور بودن از میادین، امیداورم مجدد به مرز آمادگی مسابقات لندن برسم و بتوانم رکوردهای قابل قبولی ثبت کنم.

رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و معلولین با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک از 23 تا 26 آذر ماه در تهران، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برپاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 13140474
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7