نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: دوستان از ترس شکست مقابل چهره‌های جدید حاضر نشدند در مسابقات قهرمانی کش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

می‌خواهیم به بوکسورهای جوان فرصت دهیم
مقصودی: ترس از شکست باعث غیبت برخی‌ها شده است/ دیگر به آنها فرصت نمی‌دهم

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: دوستان از ترس شکست مقابل چهره‌های جدید حاضر نشدند در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند.

خبرگزاری فارس: مقصودی: ترس از شکست باعث غیبت برخی‌ها شده است/ دیگر به آنها فرصت نمی‌دهم

، مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس در حالی از روز شنبه به میزبانی استان البرز و در سالن انقلاب آغاز شده که در این دوره از مسابقات 189 مشتزن از 31 استان حضور پیدا کرده‌اند. این رقابت‌ها در حالی روز چهارشنبه هفته جاری به پایان خواهد رسید که برترین‌‌های این رقابت‌ها از 25 آذرماه به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

در این دوره از رقابت‌ها برخی از چهره‌های سرشناس حضور پیدا نکرده‌اند و مسئولان فدراسیون به همین دلیل مدعی شدند که به هیچ عنوان آنها راهی برای بازگشت به تیم ملی ندارند.

منوچهر مقصودی ، در مورد شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: هر روز از نزدیک مسابقات قهرمانی کشور را تماشا می‌کنم و تا به اینجای کار مسابقات بدی برگزار نشده و امیدوارم که فینال این رقابت‌ها فردا با بهترین شرایط برگزار شود. البته ما در طی این چند روز چهره‌های جدیدی را شناسایی کرده‌ایم.

وی در ادامه گفت: نفرات اول و دوم را به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد. البته از بین بهترین‌ها نیز کمیته فنی تعدادی را انتخاب و به ما معرفی خواهند کرد. در پایان مسابقات و انتخاب نفرات یک مسابقه درون‌ اردویی برگزار می‌کنیم تا حداقل 18 تا 20 نفر را به اردوها دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نفراتی که در این رقابت‌ها غایب بودند آیا راهی برای بازگشت به اردوهای تیم ملی خواهند داشت یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان افرادی را که در این مسابقات غایب بودند را به اردوی تیم ملی راه نخواهیم داد و آنها به هیچ عنوان امیدوار نباشند. دوستان از ترس شکست مقابل چهره‌های جدید حاضر نشدند در این مسابقات شرکت کنند. ما هم به همین دلیل  آنها را به اردوی تیم ملی دعوت نخواهیم کرد. اگر قرار است با یک بار بازی کردن این دوستان به تیم ملی راه پیدا کنند من به آنها این چنین اجازه‌ای را نخواهم داد؛ چرا که اگر این تصمیم را بگیرم در حق دیگران ظلم شده است.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه گفت: ما برای حضور تمام نفرات در مسابقات قهرمانی کشور به همه آنها دعوتنامه ارسال کردیم، اما متأسفانه آنها اصلا به این موضوع اهمیت ندادند ما هم که نمی‌توانیم حق جوان‌ها را نادیده بگیریم و به آنها فرصت دیگر بدهیم.

مقصودی در پاسخ به این سؤال که آیا از مصدومیت ستارپور باخبر هستید یا خیر؟ گفت: ستارپور از ناحیه دست مصدوم است و به همین دلیل در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا نکرد. از وضعیت او باخبرم و او فرصت حضور در اردوها را دارد. البته ممی‌وند نیز مصدوم است و هیچ گونه مشکلی برای حضور در اردوها را ندارد، اما مهدی طلوتی، جاسم دلاوری، سجاد محرابی و علی مظاهری را به هیچ عنوان به اردوهای تیم ملی راه نمی‌دهم. چندین بار با آنها تماس گرفتم، اما آنها کار خودشان را انجام دادند. جاسم دلاوری اندازه سنش با تیم ملی به سفر رفته، چه کاری برای ما انجام داده است. حالا دیگر ما می‌خواهیم روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

مقصودی در پایان اظهار داشت: تصمیم ما این است که به جوان‌ها فرصت دهیم تا با اعزام به سفرهای برون‌مرزی محک بخورند. دوستان دوره‌های قبل به مسابقات قهرمانی کشور نیامدند و ما به آنها یک بار دیگر فرصت دادیم و به مسابقات اعزام شدیم، اما در پایان شکست خوردند و این موضوع دیگر نمی‌تواند تکرار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 13140503
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7