تأکید استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت ورزش همگانی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تأکید استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت ورزش همگانی

تأکید استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت ورزش همگانی

مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان روز گذشته با قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی مهندس سعادت روز گذشته در جلسه ای که با مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان و آموزش و پرورش در استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت تربیت نيروي انساني گفت: امام خمینی (ره) در دانشگاه خود انسانهايي تربیت کرد که از جان و مال خود گذشتند و با حضور در جبهه هاي حق عليه باطل از میهن اسلامی خود دفاع کردند.
مقام عالی استان در ادامه به توطئه های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خصوصا جوانان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار نمود: فرزندان امانتهایی هستند که باید به درستی تربیت شوند تا فریب دشمنان را نخورده و به دام تفرقه افکنان و دشمنان نظام نیفتند.
سعادت در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری تنگاتنگ بین آموزش و پرورش و تربیت بدنی در حوزه ورزشهاي عمومي و همگاني تاکید کرد و گفت: باید در کنار ورزشهای قهرمانی که از اهمیت خاصی برخوردار است به ورزشهای همگانی و عمومی نیز بیش از پیش پرداخته شود تا استعدادهای نهفته در این امر شناسایی و پرورش یابند.
علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه از 217 پست سازمانی در حال حاضر 135 پست بلا تصدی هستند گفت: در حال حاضر در بخش جوانان 20 سمن فعال و 46 سمن غیر فعال در استان است و با توجه به کمبود اعتبارات جوانان در گیر مشکلاتی همچون اشتغال، مسکن، ازدواج و دریافت تسهیلات بانکی هستند.
وی در ادامه به وجود 48 هیئت فعال ورزشی و 583 هیئت شهرستانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از نظر زیرساختی امکانات خوبی در استان وجود دارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 99 پروژه عمرانی در دست احراث است که از این تعداد 58 طرح ملی و 41 طرح از محل اعتبارات استانی ساخته می شوند و بر روی هم برای اتمام این طرحهها 60 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
خلیلی همچنین در پایان با اشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و اهمیت این مسابقات گفت: در دوره گذشته این بازیها در سال 2012 که در گوانگ جوی چین برگزار شد ورزش استان 36 نماینده در قالب ورزشکار، مربی و سرپرست داشت که در نوع خود بی سابقه بود و البته کسب مدالهای طلای سیامند رحمان، ناصر حسن پور و محسن شادی در رشته های ورنه برداری جانبازان و معلولین، والیبال نشسته و روئینگ این بازیها و مدال نقره کاوه موسوی در پرتاب چکش موفقیت تاریخی ورزش استان در ادوار مختلف این مسابقات را رقم زد. از این رو با تشکیل کمیته ای ویژه درصدد برنامه ریزی منسجم برای حضور موفق ورزشکاران استان در بازیهای اینچوان کره جنوبی هستیم که البته نیازمند حمایت های مقام عالی استان است که بتوانیم به فضل الهی این موفقیت های ارزنده را تکرار کنیم.
 

 

 

علی خلیلی همچنین افزود: آذربایجان غربی از لحاظ فنی و زیرساختی واجد شرایط میزبانی مسابقات مختلف بین المللی و جهانی است که برگزاری دومین دوره مسابقات والیبال کاپ مردان آسیا، چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش آموزی آسیا، شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا و مسابقات بین المللی کشتی، تکواندو، جودو و چندین رشته دیگر مویّد این موضوع است. از این رو با توجه به اینکه این استان قطب و مهد والیبال کشور به حساب می آید و فدراسیون نیز نظر مثبتی بر این مسئله دارد در صورت علاقمندی و نظر مساعد استاندار محترم می توانیم تعدادی از بازیهای لیگ جهانی والیبال را که خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد و از اهمیت و بازتاب جهانی فوق العاده ای نیز برخوردار است در سالن بزرگ و زیبای 6000 نفری غدیر ارومیه میزبانی کنیم و شاهد حضور تیم های مطرحی چون برزیل، ایتالیا و لهستان در استان خود باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 13140516
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7