بوکسور وزن 64 کیلوگرم تیم ملی گفت: 6 ماه است دنبال کارهای حضورم در شهرداری بابلسر هستم، اما هنوز بلا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بعد از المپیک حقوق نگرفته‌ایم
طلوتی: دنبال پیدا کردن شغل هستم/ همیشه برای خدمت به بوکس آماده‌ام

بوکسور وزن 64 کیلوگرم تیم ملی گفت: 6 ماه است دنبال کارهای حضورم در شهرداری بابلسر هستم، اما هنوز بلاتکلیفم.

خبرگزاری فارس: طلوتی: دنبال پیدا کردن شغل هستم/ همیشه برای خدمت به بوکس آماده‌ام

، مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس در حالی از روز شنبه به میزبانی استان البرز و در سالن انقلاب آغاز شده که در این دوره از مسابقات 189 مشت زن از 31 استان حضور پیدا کرده‌اند. این رقابت‌ها در حالی روز چهارشنبه هفته جاری به پایان خواهد رسید که برترین‌‌های این رقابت‌ها از 25 آذرماه به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

مهدی طلوتی ، در پاسخ به این سؤال که چرا در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکرده‌ای، گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل سال به میزبانی قزاقستان برگزار شد، یک دوره انتخابی در استان زنجان برگزار شد و در آن انتخابی‌ها شرکت کردم و اول شدم، اما به مسابقات آسیایی نرفتم. سه نفر از بوکسورهایی که در آن انتخابی‌ها شرکت نکرده بودند راهی مسابقات شدند.

وی افزود: شنیدم که گفته‌اند نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا نکرده‌اند، دیگر اجازه حضور در تیم ملی را نخواهند داشت. 6 ماه است دنبال کارهای حضورم در شهرداری بابلسر هستم، اما هنوز بلاتکلیفم. چند بار نامه به وزارت کشور فرستادم و هنوز جوابی دریافت نکرد‌‌ه‌ام.

بوکسور وزن 64 کیلوگرم تیم ملی در المپیک لندن گفت: شورای شهر بابلسر مصوب کرده در شهرداری مشغول کار شوم، اما هنوز جوابیه‌ای از سوی استاندار به من داده نشده تا خیالم از لحاظ مشغله کاری راحت شود. من بعد از المپیک لندن هیچ حقوقی را دریافت نکردم. حالا شما ببینید با این شرایط و هزینه‌ها من چطور باید زندگی کنم. برای اعزام به مسابقات جهانی هزینه‌های زیادی پرداخت کردم و همیشه در تمرینات حضور داشتم، اما تیم به مسابقات قهرمانی جهانی اعزام نشد و تمام زحمات من بر باد رفت.

طلوتی در پایان گفت: هر وقت به من احتیاج داشته باشند حاضرم به تیم ملی خدمت کنم. 10 سال است که عضو تیم ملی هستم، اما مگر در چند مسابقه مهم به همراه تیم ملی اعزام شد‌ه‌ام. جا دارد همین جا از رئیس فدراسیون تشکر کنم که همیشه جویای حال ما بوده و هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 13140603
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7