تیم کاراته ایران در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات به 2 مدال طلا، یک مدال نقره
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کاراته قهرمانی آسیا
5 مدال در دومین روز برای تیم ایران رقم خورد

تیم کاراته ایران در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات به 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافت.

خبرگزاری فارس: 5 مدال در دومین روز برای تیم ایران رقم خورد

ب و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات با حضور 482 کاراته‌کا از 29 کشور قاره کهن برگزار شد، در وزن به اضافه 76 کیلوگرم کوشا تیموری کاراته‌کای بلند قامت ایران پس از برتری مقابل نمایندگان عربستان و کویت به نیمه‌نهایی رسید که در این مرحله حریف اندونزیایی خود را 3 بر صفر شکست داد و پای به مرحله نهایی گذاشت. او در این مرحله موفق شد با نتیجه 2 بر صفر کاراته کای فلسطینی را مغلوب کرد صاحب مدال طلا شد.

در وزن به اضافه 59 کیلوگرم بهنوش نجفی ابتدا نماینده ازبکستان را با نتیجه قاطع 6 بر صفر شکست داد و در ادامه حریفی از ویتنام را مغلوب کرد و فینالیست شد.بهنوش نجفی در دیدار پایانی به مصاف نماینده چین تایپه رفت و در حالی که 2 بر صفر از حریف خود پیش بود با دو ضربه متوالی جودانگری 6 امتیاز دیگر به جمع اندوخته های خود اضافه کرد تا در فاصله 35 ثانیه به پایان مبارزه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یابد. با این اوصاف نجفی چهارمین مدال طلای کاراوان کاراته ایران در مسابقات آسیایی امارات را به نام خود ثبت کرد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم تیم جوانان علیرضا شیرصفت در مقابل نمایندگان چین تایپه و اردن پس از تساوی 4 بر 4 در هانتی برنده شد و گام به دور بعد گذاشت. در این مرحله شیرصفت به مصاف حریف عربستانی رفت و در حالی که 2 بر صفر از این کاراته کا عقب بود در پایان موفق شد به برتری 3 بر 2 برسد و راهی فینال رقابت‌ها شود. کومیته‌کای جوان ایران در دیدار پایانی به مصاف کاراته‌کای خوش تکنیک و آماده ازبکستان رفت و با قبول شکست برابر وی به مدال نقره رسید.

در وزن منهای 59 کیلوگرم کومیته دختران زهره برزگر که با پیروزی برابر حریف قزرقیزستانی و شکست مقابل ژاپن به رده‌بندی رسیده بود توانست با پیروزی 8 بر صفر برابر حریف هندی مدال برنز را به نام خود ثبت کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 492
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 492
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 13140941
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7