اسپورتال در گزارشی بازیکن ایرانی استاندارد لیژ را ستاره باورنکردنی تیم کارلوس کی‌روش دانست.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اسپورتال: قوچان‌نژاد بزرگترین ستاره تیم کی‌روش در جام‌جهانی/ شاهکار در استفاده از حسینی

اسپورتال در گزارشی بازیکن ایرانی استاندارد لیژ را ستاره باورنکردنی تیم کارلوس کی‌روش دانست.

خبرگزاری فارس: اسپورتال: قوچان‌نژاد بزرگترین ستاره تیم کی‌روش در جام‌جهانی/ شاهکار در استفاده از حسینی

، سایت اسپورتال در گزارشی به چهارمین حضور ایران در رقابت‌های جام‌جهانی پرداخته و نوشته است: ایران برای چهارمین بار به رقابت‌های جام‌جهانی راه یافته است. کارلوس کی‌روش روی تلاش دسته جمعی و بزرگترین ستاره تیمش از هلند حساب باز کرده است.

ایران پس از حضور در جام‌جهانی در سال‌های 1978، 1998 و 2006 با غلبه بر کره‌جنوبی، گربه سیاه این تیم و ازبکستان، این بار با اعتماد به نفس بیشتری برای چهارمین بار در تاریخ فوتبال به این مسابقات راه یافت.

راهیابی به جام جهانی نه فقط برای ایران که برای کارلوس کی‌روش که دومین حضور متوالی‌اش را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد، لحظه بسیار ویژه‌ای بود. دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد، در سال 2010 همراه با تیم ملی پرتغال در این مسابقات حضور داشت.

کی‌روش که در سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را به دست گرفت، اظهار داشت: کار آسانی نبود زیرا مجبور بودیم انتخاب‌هایی انجام دهیم که چندان مورد پسند نبودند.

شاهکار کی‌روش در خط دفاعی و با استفاده از جلال حسینی (پرسپولیس) است که در 14 بازی تنها 7 گل خورد. اشکان دژاگه، بازیکن سابق وولفسبورگ که در حال حاضر در لندن و در باشگاه فولام در لیگ برتر بازی می‌کند و دانیل داوری، دروازه‌بان برانشوایک که در پیروزی سه بر صفر ایران مقابل تایلند اولین بازی ملی‌اش را تجربه کرد، بازیکنان تیم ملی ایران هستند که در آلمان شناخته‌ شده‌اند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7