مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان کشور- ورزشکار آذربایجان غربی سوم شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان کشور- ورزشکار آذربایجان غربی سوم شد

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نونهالان کشور- ورزشکار آذربایجان غربی سوم شد

هادی رضوی نیا ورزشکار شایسته اسلحه فلوره شمشیربازی آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات قهرمانی نونهالان کشور را بدست آورد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی نونهالان قهرمانی کشور روز جمعه در سالن شهید کلاهدوز برگزار شد. در این رقابت ها که برای اولین بار و به مناسبت یکصدمین سال تاسیس فدراسیون جهانی شمشیربازی برگزار شد، 100 بازیکن از استان های مختلف در دو رده سنی زیر 12 و زیر 14 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مسابقات شمشیربازی نونهالان قهرمانی کشور در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره برگزار شد و طی آن برترین های شرکت کننده شامل 24 ورزشکار معرفی شدند.
بهترین های رده سنی زیر 12 سال
بر این اساس در رده سنی زیر 12 سال و در اسلحه فلوره علی امینی (اصفهان) و عرفان رضایی (اصفهان) اول و دوم شدند. عنوان سوم مشترک هم به وحید آقایی (البرز) و صدری جهانی (آذربایجان شرقی) رسید.
 
در اسلحه اپه هم نمایندگان اصفهان عنوان های اول و دوم را با خود اختصاص دادند. بر این اساس پویا لطیفی و امیرحسین عابدی به ترتیب اول و دوم شدند. علی قره لر صومعه (کیش) و احمدرضا کنعانی (اردبیل) هم سوم مشترک شدند.
عنوان نخست اسلحه سابر به سید امیر پویا جلیلی ثابت (گیلان) رسید. در این بخش میعاد عابدینی (مازندران) دوم شد و شهریار گلزار (یزد) و علی سادات نیا (مازندران) سوم مشترک شدند.
بهترین های رده سنی زیر 14 سال
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در رقابت های رده سنی زیر 14 سال مهرشاد کی خسروی (اصفهان) به عنوان نخست اسلحه فلوره دست یافت. محمد تحلیلیان (اصفهان) دوم شد و هادی رضوی نیا (آذربایجان غربی) همرا با امیرعباس صالحی (زنجان) به عنوان سوم مشترک دست یافتند.
در اسلحه اپه اما محمد رضایی (اصفهان) اول شد و دیگر نماینده استان اصفهان یعنی فرزام خیام هم در رده دوم قرار گرفت. عنوان سوم مشترک این اسلحه هم به علی خیرخواه (اصفهان) و عارف دانشمند (خراسان جنوبی) رسید.
 

 

 

در رقابت های مربوط به اسلحه سابر رده سنی زیر 14 سال نیز میثم لاهوت (اردبیل) اول شد و سروش شهیدیان (گیلان) به عنوان دوم دست یافت. علی صادقی (تهران) و امیرحسین سازنچیان (یزد) به عنوان سوم مشترک دست یافتند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 203
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 13140652
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7