مربی تیم کشتی آزاد استیل‌آذین ایرانیان گفت: نیمی از راه قهرمانی را طی کرده‌ایم و برای رسیدن به این ع
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در هفته سوم از نفراتی که کمتر روی تشک رفته بودند استفاده کردیم
دودانگه: نیمی از راه قهرمانی‌ را رفته‌ایم/ در گروه مرگ هستیم

مربی تیم کشتی آزاد استیل‌آذین ایرانیان گفت: نیمی از راه قهرمانی را طی کرده‌ایم و برای رسیدن به این عنوان باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم.

خبرگزاری فارس: دودانگه: نیمی از راه قهرمانی‌ را رفته‌ایم/ در گروه مرگ هستیم

علی‌اکبر دودانگه ، درباره پیروزی مقابل تیم کفایتی در هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد گفت: با اینکه از نفرات اصلی استفاده نکرده بودیم و از نفراتی که کمتر روی تشک رفته بودند استفاده کردیم، نتیجه خوبی گرفتیم.

مربی استیل‌آذین در پاسخ به این سوال که این تیم در تمام دیدارهای خود با نتیجه نزدیک حریفان را شکست داده است گفت: کشتی‌های قبل حساس بود و در این دیدار هم از نفرات ذخیره استفاده کردیم چون هفته آینده دیدار سخت و حساسی مقابل ثامن خواهیم داشت. هدف اصلی ما در مرحله مقدماتی رسیده به پیروزی در تمام مسابقات است که تا به اینجا محقق شده است.

وی درباره پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با صدرنشینی گفت: خوشحالیم که دور رفت را با صدرنشینی و کسب حداکثر امتیازات به پایان رساندیم. در گروه مرگ هستیم و تمام حریفان مدعی هستند. نیمی از راه قهرمانی را طی کرده‌ایم و برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

دودانگه درباره دیدار حساس هفته آینده مقابل ثامن‌الحجج سبزوار گفت: شرایط خوبی داریم و اردوی تیم در این هفته تا دیدار با سبزوار مسابقه ادامه خواهد داشت. به کشتی‌گیران اصلی در هفته سوم استراحت دادیم تا برای دیدار با ثامن آماده باشند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 13140564
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7