علی خلیلی: زیر ساخت های لازم برای انجام فعالیت رشته هاکی در استان فراهم شده است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


علی خلیلی: زیر ساخت های لازم برای انجام فعالیت رشته هاکی در استان فراهم شده است

علی خلیلی: زیر ساخت های لازم برای انجام فعالیت رشته هاکی در استان فراهم شده است

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: زیر ساخت های لازم برای انجام فعالیت های رشته ورزش هاکی در استان به خوبی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات هاکی استان گفت: ساخت و افتتاح استانداردترین زمین چمن مصنوعی هاکی ایران در شهرستان نقده که دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسیده است یکی از مهمترین سخت افزارهای لازم برای رشد و توسعه هاکی این منطقه محسوب می شود.
وی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که این زمین چمن به دست مهندسان ایرانی و با بهترین امکانات لازم و با اعتباری بالغ بر18 میلیارد ریال ساخته شده است و در ادامه از فدراسیون هاکی کشور خواستاریم برای تجهیز آن به نورافکن، بخش های اداری و خوابگاه مساعدت لازم را با هیات استان داشته باشند.
خلیلی گفت: شهرستان نقده قطب مهم هاکی در استان و کشور است ولی از رییس هیات استان می خواهم برای تشکیل هیات های شهرستانی در مناطق جنوب و شمال استان نیز اقداماتی انجام داده و این رشته ورزشی را فقط به شهرستان نقده معطوف نکنند.
وی ادامه داد: عدم وجود اسپانسری مناسب برای حمایت از تیم لیگ برتری استان یکی از دغدغه های مسئولان اداره کل و هیات هاکی استان است که با وجود تمام تلاش هایی انجام شده هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده ایم.
مجمع انتخاباتی هیات استان با حضور دبیر فدراسیون هاکی کشور روز سه شنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد و طی آن اکبر قاسمی تنها کاندیدای این مجمع با اخذ 16 رای (تمامی آراء) به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات استان ابقاء شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 542
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 542
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 13140991
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7