رگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك در اروميه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


برگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك در اروميه

برگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك در اروميه

 جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك با حضور نمايندگان دستگاههاي اجرايي مربوطه در اروميه برگزار گرديد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك با حضور مديركل ورزش و جوانان و نمايندگان دستگاههاي اجرايي متناظر با اين برنامه صبح امروز در محل سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان برگزار گرديد.
علي خليلي در اين جلسه ضمن تبريك روز بسيج مستضعفان و نيز موفقيت اخير ورزش كشور بخصوص نتايج درخشان تيم ملّي واليبال و قهرماني تيم ملّي فوتبال ساحلي كشورمان در رقابت هاي بين قاره اي و جهاني افزود: امروز شاهد رشد و توسعه روزافزون ورزش بعنوان يك رويداد مهم اجتماعي و فرهنگي در سراسر جهان هستيم و رقابت هاي المپيك و پارالمپيك بزرگترين و مشهورترين ويترين عملكرد ورزش هر كشوري است.
مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در ادامه گفت: ورزش جانبازان و معلولين در كشورمان از جايگاه مشايسته اي برخوردار است و استان آذربايجان غربي نيز بواسطه ظرفيت ها و توانمنديهاي مطلوب خود زمينه رشد و توسعه ورزش معلولين و جانبازان را فراهم نموده و باعث ظهور قهرماناني چون سيامند رحمان، ساسان اسدزاده، ناصر حسن پور، حسن جانفشان، سينا صفرزاده و... شده است.
خليلي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: افزايش خودباوري جانبازان و معلولين در عرصه هاي مختلف نظام بخصوص عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي همچون ورزش مي تواند زمينه ساز توسعه همه جانبه در اين بخش شود كه يكي از بركات نظام اسلاميمان است كه در آن ورزشكاران جانباز و معلول به رغم تمام محدوديت ها با همّت و غيرت بالاي خود با پرداختن به ورزش قهرماني و كسب عزّت و افتخار ملّي و نشر ارزشهاي اسلامي موجب غرور و سربلندي كشور عزيز اسلاميمان در دنيا مي شوند. از اين رو بر اساس تصميم كميته ملّي پارالمپيك و با ابلاغ وزارت كشور و پيگيري استانداري ها، ادارات كل ورزش و جوانان، هيأت ورزشهاي جانبازان و معلولين و تعدادي از دستگاههاي متناظر و متولي، در راستاي توجه ويژه به ورزش جانبازان و معلولين و افزايش نشاط اجتماعي، مسئوليت اجراي برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك را كه از 7 لغايت 13 آذرماه مي باشد بر عهده گرفتند.
علي خليلي در پايان گفت: با هماهنگي هاي انجام گرفته برنامه هاي مختلفي شامل: تجديد ميثاق جامعه ورزش معلولين و جانبازان استان با آرمان هاي شهداي انقلاب، ديدار با نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه اروميه، حضور مسئولين در منازل جانبازان و معلولين ورزشكار و نيز خانواده هاي معزز شهداء والا مقام انقلاب اسلامي، برگزاري جشنواره ورزشي فرهنگي جانبازان و معلولين و تجليل از قهرمانان ورزشي ملّي، حضور مسئولين در برنامه هاي راديويي و تلويزيوني در جهت تبيين اهداف و برنامه هاي اين هفته، حضور قهرمانان ورزشي جانباز و معلول ملّي در مدارس و دانشگاهها و اجراي برنامه هايي ويژه و تجليل از خانواده ها و بانوان جانباز و معلول از جمله مهمترين برنامه هاي هفته ملّي پارالمپيك مي باشد.
در ادامه اين جلسه هر كدام از اعضا و نمايندگان دستگاههاي اجرايي به ارائه پيشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتني است هفته ملّي پارالمپيك از 7 لغايت 13 آذرماه بترتيب تحت عناوين: پارالمپيك و تجليل از افتخارآفرينان جبهه هاي جهاد و ورزش، پارالمپيك و بيعت با ولايت و رهبري، پارالمپيك، آموزش و پرورش و دانشگاهها، پارالمپيك و رسانه ها، پارالمپيك و حقوق معلولين، پارالمپيك و ورزش بانوان و خانواده و پارالمپيك و ورزش همگاني و سلامت نامگذاري شده است و برنامه هاي مختلفي در هر روز به اجرا درخواهد آمد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 304
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 13140753
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7