سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: نمی‌دانم چرا فدراسیون با وجود چالش‌های داخلی تصمیم گرفته در این مقط
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

قهرمانان گذشته پله پله باید مسیر سرمربیگری را طی کنند
کریمی: تشکیل سازمان‌ تیم‌های ملی با این چالش‌ها شک‌برانگیز است

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: نمی‌دانم چرا فدراسیون با وجود چالش‌های داخلی تصمیم گرفته در این مقطع سازمان تیم‌های ملی را تشکیل دهد.

خبرگزاری فارس: کریمی: تشکیل سازمان‌ تیم‌های ملی با این چالش‌ها شک‌برانگیز است

مرتضی کریمی ، در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره تشکیل سازمان تیم‌های ملی تکواندو چیست، گفت: اگر به اصل قضیه نگاه کنیم فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفته شده و من مدارکی دارم که نشان می‌دهد تصمیم گیری در مورد این موضوع برای چند سال پیش است، اما نمی‌دانم چرا فدراسیون که در حال حاضر چالش‌های داخلی دارد تصمیم گرفته در این مقطع سازمان تیم های ملی را تشکیل دهد. امیدوارم طبق مصوبه‌ای که وجود دارد این سازمان تشکیل شود و برای تشکیل این سازمان ما نیاز به یک اساسنامه داریم و اساسنامه نیز دستورالعمل‌های خاص خودش را دارد که امیدوارم همه آنها رعایت شود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در ادامه گفت: متأسفانه برای تشکیل این سازمان مبنای اساسنامه هنوز مشخص نیست و در یک برهه‌ای از زمان این تصمیم‌ها گرفته شده که یک مقدار شک برانگیز است؛ چرا که فدراسیون در حال حاضر کارهای مهمتری دارد. تشکل‌های زیربنایی فدراسیون با مشکلاتی زیادی روبرو است. به عنوان مثال بحث استان‌ها و کمیته‌ها که باید ابتدا آنها حل شود و پس از آن به فکر تشکیل سازمان تیم‌های ملی باشیم.

وی در ادامه گفت: سؤال ما این است که چرا این تصمیم را در این مقطع گرفته‌اند. این موضوع را بازهم تاکید می‌کنم که ما به سازمان‌ تیم‌های ملی نیاز داریم، اما چرا با این عجله مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند این سازمان تشکیل شود؟ به هر حال بنده معتقدم پشت پرده‌هایی وجود دارد که اگر این سازمان تشکیل نشود جایگاه برخی از آقایان به خطر می‌افتد. در واقع دوستان می‌خواهند با این کار جایگاه خود را محکم کنند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که چرا در مورد این موضوع شفاف‌تر صحبت نمی‌کنید، گفت: طبق قانونی که وجود دارد زمان بازنشستگی دبیر فدراسیون تکواندو فرا رسیده و قطعا اگر رئیس فدراسیون در انتخابات موفق باشد یا نباشد او باید از مسئولیت فعلی خود برکنار شود؛ چرا که به عنوان یک فرد بازنشسته دیگر نمی‌تواند به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند. در نتیجه این بهترین زمان است تا سازمان تیم‌های ملی تشکیل شود و جایگاهی که در حال حاضر دبیر فدراسیون در اختیار دارد و به زودی باید تحویل دهد جایگزین داشته باشد. البته این تصمیم خود ذوالقدر بوده و با این کار تصمیم دارد که چهره ساعی نیز کمرنگ‌تر شود.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با حضور قهرمانان گذشته در تیم ملی به عنوان مربی موافق هستید یا خیر گفت: قطعا با این تصمیم موافق هستم، اما این مراحل باید پله به پله طی شود، اگر قرار است از قهرمانان گذشته در تیم ملی استفاده شود ابتدا باید به عنوان مشاور یا تمرین دهنده در کنار تیم ملی حضور داشته باشند، همانطور که ما از بیژن مقانلو و مجید افلاکی در آن سال‌ها استفاده کردیم.

وی افزود: مربیانی که در لیگ برتر زحمت می‌کشند به نظر من با این روشی که انتخاب شده اصلا دیده نمی‌شوند. من بارها گفته‌ام که نباید قهرمانان گذشته را به حال خود رها کنیم و قطعاً باید از آنها در تیم‌های ملی استفاده کنیم و لزوما هم نباید در ابتدای کار از آنها به عنوان مربی تیم ملی استفاده شود به عنوان مثال بهزاد خداداد، امید غلام‌زاده، هادی افشار در طول این سال‌ها در لیگ فعالیت کرده‌اند و تجربیات بزرگی را نیز کسب کرده‌اند پس با این روش آنها کار خود را آغاز کرده‌اند و در مراحل بعدی می‌توانند در جایگاه‌های بالاتری به تکواندوی ایران کمک کنند. یکی از تأثیرات مثبتی که تشکیل سازمان تیم‌های ملی دارد این است که مربیان با این روش‌ها می‌توانند به حق خودشان در تیم‌های ملی برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 403
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 13140852
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7