کاراته‌کای سابق تیم ملی در مورد شایعه دریافت حکم از سوی فدراسیون گفت: از مسئولان باید بپرسید که چه پ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

منتقد سابق حکم گرفته است؟
عبدالحسینی: فدراسیون باید اعلام کند چه پستی دارم/برای سر زدن به کاراته‌کاها به ارومیه رفتم

کاراته‌کای سابق تیم ملی در مورد شایعه دریافت حکم از سوی فدراسیون گفت: از مسئولان باید بپرسید که چه پستی به من داده‌اند!

خبرگزاری فارس: عبدالحسینی: فدراسیون باید اعلام کند چه پستی دارم/برای سر زدن به کاراته‌کاها به ارومیه رفتم

، پس از کسب نتایج ضعیف تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا، مسئولان فدراسیون جلسه ای را با سرمربیان تیم های جوانان و نوجوانان و چند تن از کارشناسان برگزار کردند تا دلایل این ناکامی را بررسی کنند. بعد از برگزاری این جلسه مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند برای تقویت کادر فنی سه نفر از کاراته‌کاهای سابق که از منتقدان اصلی فدراسیون بودند را به عنوان مشاور فنی در کنار کادر فنی انتخاب کنند تا ملی پوشان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در امارات آماده کنند.

سید حسن شاطرزاده و احمد صافی دوتن از این کارشناسان هستند که به صورت رسمی نام آنها در رسانه‌ها از سوی مسئولان فدراسیون مطرح و تایید شد. البته هفته گذشته در جلسه‌ای که مسئولان فدراسیون برگزار کرده بودند مجید عبدالحسینی نیز حضور داشت، اما تا به این لحظه هنوز خبری در مورد او منتشر نشده است که چه مسئولیتی در تیم نوجوانان و جوانان دارد.

مجید عبدالحسینی  در پاسخ به این سؤال که گویا پس از جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار شده شما به عنوان مشاور تیم نوجوانان و جوانان انتخاب شده‌اید، گفت: در جلسه‌ای که طی چند روز گذشته در فدراسیون برگزار شد بنده حضور داشتم، اما چیزی در مورد اینکه من مشاور تیم نوجوانان و جوانان هستم یا خیر از سوی مسئولان فدراسیون مطرح نشد.

عبدالحسینی در ادامه افزود: اینکه من چه مسئولیتی دارم را باید مسئولان فدراسیون اعلام کنند نه اینکه من بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال گویا شما در کنار تیم نوجوانان و جوانان در ارومیه هم حضور داشتید، گفت: بله، طی چند روز گذشته راهی ارومیه شده بودم تا به کاراته‌کاها سر بزنم و امروز(یک‌شنبه) هم به تهران بازگشتم. امروز راهی فدراسیون می‌شم تا با مسئولان فدراسیون صحبت‌ کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1211
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1211
بازدید ماه : 1323
بازدید کل : 13141666
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7